Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Łuc, Izabela

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 5 do 24 z 28 < wstecz   dalej >
Data wydaniaTytułAutor
2018Edukacja literacko-filmowa w procesie stymulowania aktywności twórczej dzieci w sferze językaŁuc, Izabela
2019Gwara Śląska jako wartościujący determinant reklamowyŁuc, Izabela
2019Gwarowy leksem "gryfny" jako modny komponent kultury konsumpcyjnejŁuc, Izabela
2014"Innowacyjne podejście ma znaczenie..." : strategie komunikacyjne w reklamieŁuc, Izabela; Bortliczek, Małgorzata
2011Język uwikłany w ponowoczesnośćŁuc, Izabela; Bortliczek, Małgorzata
2018Komercyjna waloryzacja gwary śląskiej w reklamowej narracjiŁuc, Izabela
2014Komercyjne znaczenia leksemu sztuka na przykładzie wybranych tekstów reklamŁuc, Izabela
2012Komercyjny obraz sztuki jako narzędzie gier reklamowychŁuc, Izabela
2016Konotacje wartościujące w odapelatywnych nazwiskach mieszkańców Śląska Cieszyńskiego (XIX)Łuc, Izabela
2020Leksyka religijna jako wartościujący komponent chrematonimii marketingowejŁuc, Izabela
2010Nazwiska odimienne mieszkańców Cieszyna w XIX wiekuŁuc, Izabela
2020Nazwy górnośląskich kawiarni w orbicie kultury konsumpcyjnejŁuc, Izabela
2015Nazwy własne jako nośnik wartościowania w tekstach reklamowychŁuc, Izabela
2013Nazwy własne w ponowoczesnych tekstach reklamowychŁuc, Izabela
2017Obraz kultury materialnej i duchowej Śląska Cieszyńskiego utrwalony w odapelatywnych nazwiskach XIX wiekuŁuc, Izabela
2008Obraz szkoły w wypowiedziach dzieciBortliczek, Małgorzata; Łuc, Izabela
2013Podyplomowe studia humanistyczne i dwuspecjalizacyjne studia polonistyczno-pedagogiczne w cieszyńskiej uczelniBortliczek, Małgorzata; Łuc, Izabela
2018Reklamowe wartościowanie na przykładzie redefinicji leksemu pięknoŁuc, Izabela
2016Słownik nazwisk mieszkańców południowego Śląska XIX wiekuŁuc, Izabela
2014Twórczość Claude'a Moneta jako forma stymulowania aktywności językowej ucznia klasy trzeciejŁuc, Izabela