Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Łuc, Izabela

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 6 do 25 z 28 < wstecz   dalej >
Data wydaniaTytułAutor
2019Gwara Śląska jako wartościujący determinant reklamowyŁuc, Izabela
2019Gwarowy leksem "gryfny" jako modny komponent kultury konsumpcyjnejŁuc, Izabela
2014"Innowacyjne podejście ma znaczenie..." : strategie komunikacyjne w reklamieŁuc, Izabela; Bortliczek, Małgorzata
2011Język uwikłany w ponowoczesnośćŁuc, Izabela; Bortliczek, Małgorzata
2018Komercyjna waloryzacja gwary śląskiej w reklamowej narracjiŁuc, Izabela
2014Komercyjne znaczenia leksemu sztuka na przykładzie wybranych tekstów reklamŁuc, Izabela
2012Komercyjny obraz sztuki jako narzędzie gier reklamowychŁuc, Izabela
2016Konotacje wartościujące w odapelatywnych nazwiskach mieszkańców Śląska Cieszyńskiego (XIX)Łuc, Izabela
2020Leksyka religijna jako wartościujący komponent chrematonimii marketingowejŁuc, Izabela
2010Nazwiska odimienne mieszkańców Cieszyna w XIX wiekuŁuc, Izabela
2020Nazwy górnośląskich kawiarni w orbicie kultury konsumpcyjnejŁuc, Izabela
2015Nazwy własne jako nośnik wartościowania w tekstach reklamowychŁuc, Izabela
2013Nazwy własne w ponowoczesnych tekstach reklamowychŁuc, Izabela
2017Obraz kultury materialnej i duchowej Śląska Cieszyńskiego utrwalony w odapelatywnych nazwiskach XIX wiekuŁuc, Izabela
2008Obraz szkoły w wypowiedziach dzieciBortliczek, Małgorzata; Łuc, Izabela
2013Podyplomowe studia humanistyczne i dwuspecjalizacyjne studia polonistyczno-pedagogiczne w cieszyńskiej uczelniBortliczek, Małgorzata; Łuc, Izabela
2018Reklamowe wartościowanie na przykładzie redefinicji leksemu pięknoŁuc, Izabela
2016Słownik nazwisk mieszkańców południowego Śląska XIX wiekuŁuc, Izabela
2014Twórczość Claude'a Moneta jako forma stymulowania aktywności językowej ucznia klasy trzeciejŁuc, Izabela
2019Wartości edukacyjne w literaturze dziecięcej Agnieszki Zimnowodzkiej. Rekonesans badawczyŁuc, Izabela