Data wydania | Tytuł | Autor |
2018 | Creating a ‘Positive Environment’ Through Drama in the EFL Classroom | Gałązka, Alicja; Trinder, Magdalena |
1999 | Drama - metodą twórczej edukacji | Gałązka, Alicja |
2011 | Drama kreatywna a inteligencja emocjonalna : przykład wykorzystania wybranego modelu badań empirycznych | Gałązka, Alicja |
2019 | Drama w rozwijaniu kompetencji społecznych i emocjonalnych dzieci w wieku wczesnoszkolnym | Gałązka, Alicja |
2013 | Future learning system : drama w nauczaniu języka angielskiego : perspektywa psychopedagogiczna | Gałązka, Alicja |
2013 | Intercultural communication through drama in the language classroom - teachers' perspective | Gałązka, Alicja |
2016 | Locus of Control and Receptive Skills in Second Language Acquisition | Gałązka, Alicja; Trinder, Magdalena |
2006 | Process drama as a medium of creative teaching and learning in EFL classroom | Gałązka, Alicja |
2002 | Rola dramy w twórczej, przyśpieszonej edukacji lingwistycznej | Gałązka, Alicja |
2002 | Spór o motywacyjne źródła twórczości | Gałązka, Alicja |
1999 | Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji na temat: "Teksty i transformacje: drama, teatr i aktywne uczenie się." Cork, Irlandia, 3-7 kwietnia 1998 roku | Gałązka, Alicja |
2019 | Supporting English Language Teachers in Teaching Autistic Primary School Learners | Gałązka, Alicja; Dick-Bursztyn, Marta |
2017 | Teacher Education through Drama. CLIL Practice in the Spanish Context | Muszyńska, Agata; Gałązka, Alicja; Urpí, Carmen |
2015 | The Corporality Aspect in Drama and Creativity of Children with Diverse Needs for Hubristically Motivated Expansion | Gałązka, Alicja; Łączyk, Małgorzata |
2009 | The motivational role of drama in language learning - recenzja | Gałązka, Alicja |
2021 | The role of educational coaching in enhancing teachers' well-being during pandemic | Gałązka, Alicja; Jarosz, Joanna |