Skip navigation
RE-BUŚ
Przeglądaj
Zespoły i Kolekcje
Przeglądaj wg:
Data wydania
Autor
Tytuł
Słowa kluczowe
Pomoc
Język
English
polski
Moje konto
Mój RE-BUŚ
Subskrybuj
Edytuj profil
Rejestracja
Przeglądaj wg: Autor Gałązka, Alicja
Przejdź do:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:
Sortowanie wg:
tytuł
data wydania
data zamieszczenia
Sortuj:
rosnąco
malejąco
Wyniki/Stronę
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autorzy/Opis:
Całość
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Wyświetlanie wyników 7 do 16 z 16
< wstecz
Data wydania
Tytuł
Autor
2016
Locus of Control and Receptive Skills in Second Language Acquisition
Gałązka, Alicja
;
Trinder, Magdalena
2006
Process drama as a medium of creative teaching and learning in EFL classroom
Gałązka, Alicja
2002
Rola dramy w twórczej, przyśpieszonej edukacji lingwistycznej
Gałązka, Alicja
2002
Spór o motywacyjne źródła twórczości
Gałązka, Alicja
1999
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji na temat: "Teksty i transformacje: drama, teatr i aktywne uczenie się." Cork, Irlandia, 3-7 kwietnia 1998 roku
Gałązka, Alicja
2019
Supporting English Language Teachers in Teaching Autistic Primary School Learners
Gałązka, Alicja
;
Dick-Bursztyn, Marta
2017
Teacher Education through Drama. CLIL Practice in the Spanish Context
Muszyńska, Agata
;
Gałązka, Alicja
;
Urpí, Carmen
2015
The Corporality Aspect in Drama and Creativity of Children with Diverse Needs for Hubristically Motivated Expansion
Gałązka, Alicja
;
Łączyk, Małgorzata
2009
The motivational role of drama in language learning - recenzja
Gałązka, Alicja
2021
The role of educational coaching in enhancing teachers' well-being during pandemic
Gałązka, Alicja
;
Jarosz, Joanna