Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Gabryś-Barker, Danuta

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 8 do 27 z 42 < wstecz   dalej >
Data wydaniaTytułAutor
2019Developing language awareness through students' conceptualisations : metaphoric approach in content coursesGabryś-Barker, Danuta
2019Developing Web-based Language Tests - recenzjaGabryś-Barker, Danuta
2011Emotional literacy at the heart of the school ethos [recenzja]Gabryś-Barker, Danuta
2012Explaining affectivity in second/foreign language learningGabryś-Barker, Danuta
2011Introducing action research in the foreign language classroomGabryś-Barker, Danuta
2019IntroductionGabryś-Barker, Danuta
2011Introspection in research on foreign language teaching and learningGabryś-Barker, Danuta
2018[Katarzyna Ożańska-Ponikwia, Personality and Emotional Intelligence in Second Language Learning. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2018, ISBN: 978-1-5275-0915-3, 146 pages]Gabryś-Barker, Danuta
2009Learners' perceptions on note taking processesGabryś-Barker, Danuta
2012Nabywanie języków trzecich i kolejnych oraz wielojęzyczność. Aspekty psycholingwistyczne (i inne) [recenzja]Gabryś-Barker, Danuta
2017Nauczyciele języków obcych : konteksty pracy, kształcenie, doskonalenie - recenzjaGabryś-Barker, Danuta
2009New to self-reflection and self-evaluation : novice teachers as diary writersGabryś-Barker, Danuta
2016PrefaceGabryś-Barker, Danuta; Wojtaszek, Adam
2017PrefaceGabryś-Barker, Danuta; Wojtaszek, Adam
2016PrefaceGabryś-Barker, Danuta; Wojtaszek, Adam
2019PrefaceGabryś-Barker, Danuta; Wojtaszek, Adam
2017PrefaceGabryś-Barker, Danuta; Wojtaszek, Adam
2018PrefaceGabryś-Barker, Danuta; Wojtaszek, Adam
2015PrefaceGabryś-Barker, Danuta; Wojtaszek, Adam
2021PrefaceGabryś-Barker, Danuta; Wojtaszek, Adam