Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Gabryś-Barker, Danuta

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 29 do 42 z 42 < wstecz 
Data wydaniaTytułAutor
2016[Recenzja] Positive psychology in second language acquisition. Eds. P.D. MacIntyre, T. Gregersen, S. MercerGabryś-Barker, Danuta
2012Reflectivity in pre-service teacher education a survey of theory and practiceGabryś-Barker, Danuta
2021Sarah Mercer, Tammy Gregersen, Teacher Wellbeing [Handbooks for Language Teachers]. Oxford: Oxford University Press, 2020. ISBN 978-0-19-440563-8, 155 pp. [recenzja]Gabryś-Barker, Danuta
2019Studying bilingual and multilingual language identities: natural settings versus formal instructionGabryś-Barker, Danuta
2014Success: From failure to failure with enthusiasmGabryś-Barker, Danuta
2013The role of transfer of learning in multilingual instruction and developmentGabryś-Barker, Danuta
2015"We are human beings, not robots" : on the psychology of affect in educationGabryś-Barker, Danuta
2017Willingness to communicate in instructed second language acquisition : combining a macro- and micro-perspective - recenzjaGabryś-Barker, Danuta
2016WstępGabryś-Barker, Danuta; Kalamarz, Ryszard
2017WstępGabryś-Barker, Danuta; Kalamarz, Ryszard
2018WstępGabryś-Barker, Danuta; Kalamarz, Ryszard; Stec, Maria
2019WstępGabryś-Barker, Danuta; Kalamarz, Ryszard
2020WstępGabryś-Barker, Danuta; Kalamarz, Ryszard
2022WstępGabryś-Barker, Danuta; Kalamarz, Ryszard