Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Jachimowski, Marek

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 8 do 13 z 13 < wstecz 
Data wydaniaTytułAutor
2000Społeczny odbiór i funkcjonowanie mediów na Śląsku w okresie transformacji społeczno-ustrojowej 1989-1999Gierula, Marian; Jachimowski, Marek
2017Strategiczne wyznaczniki zintegrowanej komunikacji marketingowejJachimowski, Marek
1996Telewizja w województwach śląskich w okresie transformacjiGierula, Marian; Jachimowski, Marek
2012Wpływ konwergencji mediów na kształtowanie się przestrzeni medialnejJachimowski, Marek
2017Wpływ Ośrodka Badań Prasoznawczych w Krakowie na kształtowanie się środowiska medioznawczego w Zakładzie Dziennikarstwa Uniwersytetu ŚląskiegoGierula, Marian; Jachimowski, Marek
2018Wyzwania nauk społecznych w epoce InternetuJachimowski, Marek