Przeglądaj wg: Autor Kiliańska-Przybyło, Grażyna
Wyświetlanie wyników 1 do 11 z 11
Data wydania | Tytuł | Autor |
2012 | Are creative EFL teachers born or can they be grown? : some reflections and implications for teacher training | Kiliańska-Przybyło, Grażyna |
2011 | Case study methodology | Kiliańska-Przybyło, Grażyna |
2019 | Research Methods in Linguistics - recenzja | Kiliańska-Przybyło, Grażyna |
2012 | Rola czynników afektywnych w procesie nauki języka obcego przez osoby w wieku senioralnym | Grotek, Monika; Kiliańska-Przybyło, Grażyna |
2009 | Rozwijanie refleksyjności nauczycieli języków obcych na przykładzie techniki analizy zdarzeń krytycznych : studium przypadku | Kiliańska-Przybyło, Grażyna |
2010 | Teacher cognition and language education : recearch and practise - recenzja | Kiliańska-Przybyło, Grażyna |
2010 | Teaching ≠ Learning? : a longitudinal study into the EFL teacher trainees' cognitions | Kiliańska-Przybyło, Grażyna |
2017 | The anatomy of intercultural encounters : a sociolinguistic cross-cultural study | Kiliańska-Przybyło, Grażyna |
2013 | The role of intercultural encounters in raising students' language awareness and langauge sensitivity | Kiliańska-Przybyło, Grażyna |
1999 | Uczeń słaby - studium przypadku | Kiliańska-Przybyło, Grażyna |
2012 | "When a foregin language learner bacomes a foregin language teacher..." : a cross-cultural study into the affective domain of teaching | Kiliańska-Przybyło, Grażyna; Bedir, Hasan; Can, Cem |