Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Kolczyński, Mariusz

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 8 do 19 z 19 < wstecz 
Data wydaniaTytułAutor
2013Samorządność a przynależność partyjnaKolczyński, Mariusz; Faracik-Nowak, Magdalena
2017Społeczny wymiar strategii wyborczych Prawa i SprawiedliwościKolczyński, Mariusz
2020Strategia komunikacyjna Konfederacji w wyborach w 2019 roku – próba rekonstrukcjiKolczyński, Mariusz
2014Strategic dilemmas of pre-election marketing in the age of the mediatisation of politics : The case of the Warsaw referendum of 2013Kolczyński, Mariusz
2008Strategie komunikowania politycznegoKolczyński, Mariusz
2017Stronniczość mediów w bipolarnym środowisku politycznym. Tygodnik "Polityka" w kampaniach wyborczych 2015 rokuKolczyński, Mariusz
2015"Substitute Candidate" in Polish Campaign PracticeKolczyński, Mariusz
2012W pułapce politycznej rutyny - reklama polityczna w kampanii parlamentarnej '2011Kolczyński, Mariusz
2021War and peace journalism in the coverage of the 2020 US presidential electionNorström, Róża; Kolczyński, Mariusz
2005Współczesne komunikowanie polityczne : między propagandą a marketingiem politycznymKolczyński, Mariusz
2017WstępKolczyński, Mariusz
2017WstępKolczyński, Mariusz