Skip navigation

Browsing by Author Krasoń, Katarzyna

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 5 to 24 of 40 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Cielesne kreowanie roli : wizualizacyjne techniki parateatralne jako wsparcie rozwojuKrasoń, Katarzyna
2015Cielesność dywergencyjna - komponent integralnej edukacji wychylonej w przyszłośćKrasoń, Katarzyna
2015Dimorphic outlook on children's creative attitudes on the verge of education application of creative and re-constructive attitudes rating scale (SPTO)Krasoń, Katarzyna; Bonar, Jolanta; Garbula, Joanna; Jaszczyszyn, Elżbieta; Nowak-Łojewska, Agnieszka; Łączyk, Małgorzata; Kopaczyńska, Iwona; Olczak, Agnieszka; Różańska, Aleksandra; Tyl, Anna
2007Dobkiewiczowa KorneliaKrasoń, Katarzyna
2005"Dzieci znikąd" : bezdomność oswojona, czyli pedagogika nadziei Heleny BoguszewskiejKrasoń, Katarzyna
2005Dziecięce odkrywanie tekstu literackiego : kinestetyczne interpretacje lirykiKrasoń, Katarzyna
2012Dziecko w relacji intersubiektywności - hermeneutyczne odkrywanie znaczeń literackich w edukacjiKrasoń, Katarzyna
2014Ekspresja somaestetyczna w aktualizacji potencjalności kreacyjnej dzieckaKrasoń, Katarzyna
2019Ekspresja twórcza i artystyczna jako pola namysłu i empirycznych penetracji pedagogiki wczesnoszkolnejKrasoń, Katarzyna
2012Intersemiotic interpretation of music and creative activity of a seven-year-old child (based on the Child’s Motional Behavior Profile)Krasoń, Katarzyna
2013Kilka cierpkich uwag o teatrze w edukacji wczesnoszkolnej, ale i poszukiwanie rozwiązań rzeczywistej aktywności nacechowanej twórczoKrasoń, Katarzyna
2003Kinestetyczna konkretyzacja tekstu poetyckiego : szansa na wsparcie dziecka czy zagrożenieKrasoń, Katarzyna
2008Kinesthetic Interpretations of Poetry (Creative Attitude Among Nine-Year-Olds)Krasoń, Katarzyna
2007Krahelska HalinaKrasoń, Katarzyna
2014Kto mi związał ręce, czyli sztuka teatru jako wehikuł poznaniaKrasoń, Katarzyna
2014Life is a mystery, on discovery of what is of utmost importance in the optics of Janusz GajdaKrasoń, Katarzyna
2018Marginalisation of Culture and Aesthetics in the Polish School Seen Through the Eyes of Its StudentsKrasoń, Katarzyna
1993Metoda E. J. Dalcroze'a jako czynnik skutecznego przygotowania nauczycieli klas przedszkolnych do zadań dydaktyczno-wychowawczychKrasoń, Katarzyna
2002Myślenie twórcze dziecka w wieku przedszkolnym : polisensoryczne płaszczyzny diagnozowaniaKrasoń, Katarzyna
2010O spotkaniu, godności i tworzeniu, czyli sięgać poza lokalne usytuowanieKrasoń, Katarzyna