Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Ogrodzka-Mazur, Ewa

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 5 do 24 z 51 < wstecz   dalej >
Data wydaniaTytułAutor
2015Discussion paper on more adequate and effective IT tools : some previous results concerning more adequate and effective ICT tools in the category: tools for making presentationsSmyrnova-Trybulska, Eugenia; Ogrodzka-Mazur, Ewa; Szafrańska-Gajdzica, Anna; Morze, Nataliia; Makhachashvili, Rusudan; Drlik, Martin; Capay, Martin; Tomanova, Julia; Svec, Peter; Issa, Tomayess; Issa, Theodora; Romanyukha, Maryna; Nakazny, Mykola; Sorokina, Lyudmyla
2015Discussion papers on the topic of more adequate and effective ICT tools category: tools for making didactic videosSmyrnova-Trybulska, Eugenia; Ogrodzka-Mazur, Ewa; Szafrańska-Gajdzica, Anna; Drlik, Martin; Capay, Martin; Tomanova, Julia; Svec, Peter; Morze, Nataliia; Makhachashvili, Rusudan; Issa, Tomayess; Issa, Theodora; Romanyukha, Maryna; Nakazny, Mykola; Sorokina, Lyudmyla
2013Działalność naukowo-badawcza Zakładu Pedagogiki Ogólnej Uniwersytetu Śląskiego na Wydziale Etnologii i Nauk o Edukacji w latach 1989-2012 : wokół cieszyńskiej szkoły badań pograniczaOgrodzka-Mazur, Ewa; Szczurek-Boruta, Alina
2017Educational e-environment of modern university: foreign experts' perspectiveMorze, Nataliia; Ogrodzka-Mazur, Ewa; Pinto, Paulo; Glazunova, Olena; Malach, Josef; Zabolotna, Valeria; Balyk, Nadiia
2012Edukacja międzykulturowa. „Pogranicze. Studia Społeczne”. T. XVII, cz. I. Red. Jerzy Nikitorowicz, Andrzej Sadowski, Dorota Misiejuk. Białystok 2011, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, ss. 186 [recenzja]Ogrodzka-Mazur, Ewa
2010Experiencing the acculturation stress by polish children in german schools : between integration and marginalizationOgrodzka-Mazur, Ewa
2011Family - child - school : continuity and change of cultural transmission in the borderland environmentOgrodzka-Mazur, Ewa
2009From national to global identity : globalization versus patriotic and civil attitudes of contemporary youthOgrodzka-Mazur, Ewa
2018Identity Behaviours of Australian and European Communities of Schools with Polish as the Teaching Language – a Comparative StudyOgrodzka-Mazur, Ewa
2021Identyfikacje narodowe młodzieży akademickiej jako efekt kategoryzowania społecznego na pograniczu polsko-czeskimOgrodzka-Mazur, Ewa
2015Intercultural and digital competence in teacher training from an international perspective: Poland Portugal, Slovakia, Spain and RussiaGutierrez-Esteban, Prudencia; Alonso-Diaz, Laura; Smyrnova-Trybulska, Eugenia; Capay, Martin; Ogrodzka-Mazur, Ewa; Goncalves Pinto, Paulo Jorge; Noskova, Tatiana; Gajdzica, Anna; Pavlova, Tatiana; Yakovleva, Olga
2018Intercultural Education in Poland: Current Problems and Research OrientationsOgrodzka-Mazur, Ewa
2018Intercultural Education in Poland: Experiences, Problems and ProspectsOgrodzka-Mazur, Ewa
2013Intercultural education in schools of the Polish-Czech borderland : experiences-problems-prospectsOgrodzka-Mazur, Ewa
2019Kompetencje społeczne uczniów a realizacja zadań rozwojowych w okresie późnego dzieciństwa – studium z pogranicza polsko-czeskiegoOgrodzka-Mazur, Ewa
2019LaudacjaOgrodzka-Mazur, Ewa
2017Między etnicznością a integracją. Strategie kulturalizacyjne przyjmowane przez społeczności szkół z polskim językiem nauczaniaOgrodzka-Mazur, Ewa
2019Nota biograficznaOgrodzka-Mazur, Ewa
2015Polska mniejszość narodowa na Zaolziu w ciągłości i zmianie społecznej - perspektywa wielokulturowa i edukacyjnaOgrodzka-Mazur, Ewa
2016Preferencje aksjologiczne dzieci i młodzieży z pogranicza polskoczeskiego : od wartości materialnych do postmaterialnychOgrodzka-Mazur, Ewa