Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Ogrodzka-Mazur, Ewa

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 23 do 42 z 51 < wstecz   dalej >
Data wydaniaTytułAutor
2015Polska mniejszość narodowa na Zaolziu w ciągłości i zmianie społecznej - perspektywa wielokulturowa i edukacyjnaOgrodzka-Mazur, Ewa
2016Preferencje aksjologiczne dzieci i młodzieży z pogranicza polskoczeskiego : od wartości materialnych do postmaterialnychOgrodzka-Mazur, Ewa
2009Problematyka wielokulturowości oraz edukacji międzykulturowej w działalności naukowo-badawczej Katedry Pedagogiki OgólnejOgrodzka-Mazur, Ewa; Szczurek-Boruta, Alina
2015Report on the implementation of WorkPackage 2 "Analyses of legal, ethical, human, technical and social factors of ICT and e-learning development and intercultural competences state in every partner country" in the framework of the IRNet projectSmyrnova-Trybulska, Eugenia; Ogrodzka-Mazur, Ewa; Szafrańska-Gajdzica, Anna; Doluk, Ewelina; Kommersthe, Piet; Morze, Nataliia; Noskova, Tatiana; Pavlova, Tatiana; Yakovleva, Olga; Pinto, Paulo; Arias-Masa, Juan; Cubo-Delgado, Sixto; Delicado-Puerto, Gemma; Drlik, Martin; Malach, Josef; Issa, Tomayess; Romanyukha, Maryna
2015Report on the implementation of WP3 "Analyses and evaluation of the ICT level, e-learning and intercultural development in every participating country" in the framework of the IRNet projectSmyrnova-Trybulska, Eugenia; Ogrodzka-Mazur, Ewa; Szafrańska-Gajdzica, Anna; Doluk, Ewelina; Noskova, Tatiana; Pavlova, Tatiana; Yakovleva, Olga; Morze, Nataliia; Kommersthe, Piet; Pinto, Paulo; Alonso-Diaz, Laura; Tosina Yuste, Rocio; Gutierrez-Esteban, Prudencia; Capay, Martin; Drlik, Martin; Malach, Josef; Issa, Tomayess; Issa, Theodora; Romanyukha, Maryna
2015Research into students' ICT competencies and their use in ICT at selected universities : a Polish-Czech comparative studyOgrodzka-Mazur, Ewa; Gajdzica, Anna; Chmura, Milan; Malach, Josef
2021Społeczne "zakotwiczanie" przejawiane przez młodych uczących się na pograniczu polsko-czeskim: poczucie spójności, odrębności i ciągłościOgrodzka-Mazur, Ewa
2018Stimulating the learning of Polish and Czech students with the use of e-learning resourcesOgrodzka-Mazur, Ewa; Szafrańska, Anna; Malach, Josef; Chmura, Milan
2018Supporting the learning of Polish and Czech students by digital toolsOgrodzka-Mazur, Ewa; Szafrańska, Anna; Malach, Josef; Chmura, Milan
2019The culturalization process of learners in the Polish-German borderlandOgrodzka-Mazur, Ewa
2017The Realization and Fulfillment of Life Aspirations by Children and Youth from the Polish-Czech BorderlandOgrodzka-Mazur, Ewa
2019The Social and Cultural Tendencies in the Environment of Contemporary Youth. A Polish-Ukrainian Comparative Study of the Structure of Axiological realityOgrodzka-Mazur, Ewa; Saukh, Petro
2017The Theory-cognitive Significance of Janusz Reykowski’s Concept of the Development of Evaluative Standards in Intercultural StudiesOgrodzka-Mazur, Ewa
2017The use e-learning resources by academic teachers - a Polish-Czech comparative studyOgrodzka-Mazur, Ewa; Szafrańska, Anna; Malach, Josef; Chmura, Milan
2018WprowadzenieOgrodzka-Mazur, Ewa; Grabowska, Barbara
2019WprowadzenieOgrodzka-Mazur, Ewa
2018WprowadzenieOgrodzka-Mazur, Ewa; Szczurek-Boruta, Alina
2019WprowadzenieOgrodzka-Mazur, Ewa; Szafrańska, Anna
2017WprowadzenieOgrodzka-Mazur, Ewa; Szafrańska-Gajdzica, Anna
2017WprowadzenieOgrodzka-Mazur, Ewa; Klajmon-Lech, Urszula