Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Olszanecka-Marmola, Agata

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 10 do 13 z 13 < wstecz 
Data wydaniaTytułAutor
2018Stereotypes Determining Perceptions of Female Politicians : the Case of PolandTurska-Kawa, Agnieszka; Olszanecka-Marmola, Agata
2021Techniki perswazyjne w telewizyjnych reklamach sieci sklepów spożywczych, firm telekomunikacyjnych oraz banków w początkowej fazie pandemii COVID-19Olszanecka-Marmola, Agata
2019The Effects of Political Advertising on the Perception of Political Images: a Case Study of Polish Presidential Election in 2015Olszanecka-Marmola, Agata
2016Wpływ informacyjny telewizyjnych reklam wyborczych w świetle deklaracji polskiego elektoratu - studium kampanii wyborczych 2015Olszanecka-Marmola, Agata