Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Papaja, Katarzyna

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 1 do 8 z 8
Data wydaniaTytułAutor
2010A qualitative evaluation of content and language integrated learning (CLIL) in Polish secondary educationPapaja, Katarzyna
2009An evaluation of code-switching in Content and Language Integrated Learning (CLIL) in secondary education in Poland.Papaja, Katarzyna
2019Deep learning (pogłębianie procesu uczenia się) z perspektywy analizy potrzeb studentów języka angielskiego jako obcegoPapaja, Katarzyna; Świątek, Artur; Mielnik, Kamil
2020Investigating code-switching in a content and language integrated learning (CLIL) classroomPapaja, Katarzyna; Wysocka-Narewska, Marzena
2021Negative emotions experienced by Polish English teachers during COVID-19 : a qualitative study based on diariesPapaja, Katarzyna
2021Teacher development for immersion and content-based instructionPapaja, Katarzyna
2022The CLIL mindset : investigating open-mindedness of CLIL teachersPapaja, Katarzyna
2019To fear or not to fear CLIL : some remarks on the role of anxiety in a CLIL classroomPapaja, Katarzyna