Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Przybyla, Olga

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 20 do 38 z 38 < wstecz 
Data wydaniaTytułAutor
2012Projekt Network for Tuning Standards and Quality of Education programmes for Speach and Language Therapists in Europe - cel i założeniaPrzybyla, Olga; Woźniak, Tomasz
2015Raport projektu NetQues for spech and language therapy education in EuropePrzybyla, Olga; Woźniak, Tomasz
2016Studium przypadku dziecka z zaburzeniami motorycznymi o podłożu sensorycznymPrzybyla, Olga
2010Słowo (od)czytane i słowo w zabawie w stymulowaniu rozwoju mowy i języka dzieckaPrzybyla, Olga
2018Trudności w czytaniu i pisaniu dzieci z zburzeniami motorycznymi o podłożu sensorycznym, czyli uczeń z dyspraksją na lekcjach języka polskiegoPrzybyla, Olga
2020Trudności w pisaniu i czytaniu dzieci z zaburzeniami rozwoju koordynacji – studium porównawczePrzybyla, Olga; Jęczeń, Urszula
2007Trudności w uczeniu się na lekcjach języka polskiego w perspektywie przetwarzania sensorycznego - wybrane zagadnieniaPrzybyla, Olga
2017W trosce o stan rozwoju wyższych funkcji słuchowych u dzieci – propozycja przesiewowych diagnoz na podstawie platformy APD MedicalPrzybyla, Olga
2013Wczesna stymulacja dzieci z podejrzeniem atypowego rozwoju mózgu : studium przypadkuPrzybyla, Olga; Stando-Pawlik, Małgorzata
2016WprowadzeniePrzybyla, Olga
2015WprowadzeniePrzybyla, Olga
2012WprowadzeniePrzybyla, Olga
2014WprowadzeniePrzybyla, Olga
2017WprowadzeniePrzybyla, Olga
2013WprowadzeniePrzybyla, Olga
2015Zaburzenia centralnych procesów przetwarzania słuchowego : studium przypadku jedenastoletniego chłopcaPrzybyla, Olga
2018Zaburzenia językowe i komunikacyjne dziecka z zespołem Aspergera : studium przypadkuPrzybyla, Olga; Wons, Justyna
2016Zaburzenie rozwoju koordynacji – dyspraksja. Przegląd badańPrzybyla, Olga
2002Życzenia w komunikacji dydaktycznejPrzybyla, Olga