Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Rembierz, Marek

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 4 do 23 z 29 < wstecz   dalej >
Data wydaniaTytułAutor
2018Edukacja międzykulturowa jako ćwiczenie duchowe. Pedagogiczne wymiary kształtowania kultury duchowej i rozumienia wartości ponadkulturowych w kontekście zróżnicowania religijnego i pluralizmu światopoglądowegoRembierz, Marek
2015"Etos życia : wychowanie do małżeństwa w założeniach etyki rozwoju" - recenzjaRembierz, Marek
2015“Filozofia polska na tle filozofii europejskiej w XX wieku”. Ed. Maciej Woźniczka, 614 pp. Częstochowa: Wyd. Akademii im. Jana Długosza (JDU), 2014Rembierz, Marek
2021Godność ludzka - wartość doceniona czy puste słowo? Studium socjopedagogiczne - recenzjaRembierz, Marek
2017Kultura intelektualna, wątpliwości metodologiczne i refleksja metapedagogiczna w rozwijaniu teorii i praktyki edukacji międzykulturowejRembierz, Marek
2017Mała szkoła jako wielka sprawa – i szansa – edukacjiRembierz, Marek
2019Między wielokulturowością "wieży Babel" a zróżnicowanymi kulturowo pograniczami : pedagogiczne poszukiwania i idee Tadeusza Lewowickiego w zakresie edukacji kształtującej relacje międzykulturoweRembierz, Marek
2020Między zakorzenieniem w dziedzictwie tradycji a otwartością (na) pogranicza : o kształtowaniu "międzykulturowej tożsamości" i tropach pedagogiczych poszukiwań Jerzego NikitorowiczaRembierz, Marek
2020Nazistowska zbrodnia totalna - o antropologiczno-pedagogicznych aspektach eksterminacji, rabunku, zawłaszczania i zniemczania polskich dzieci : (w przedpolu badań biograficznych)Rembierz, Marek
2014O kulturowym dziedzictwie wypasania owiec i symbolice pasterskiej oraz o kunszcie kucharskim i dobrym smakuRembierz, Marek
2016O splocie problemów i badań pedagogiki specjalnej z refleksją metodologiczną, aksjologiczną i antropologicznąRembierz, Marek
2017O uczeniu się pluralizmu w/dzięki pedagogice : pluralistyczne perspektywy pedagogiki i różnorodne oblicza pluralizmów w krytycznym rozpoznaniu refleksji metapedagogicznejRembierz, Marek
2014Odkrywanie tożsamości żydowskiej w cieniu Holokaustu a dziedzictwo polskiej wielokulturowości : wyzwania dla edukacji i dialogu międzykulturowegoRembierz, Marek
2018Opowiadanie rzeczywistości : konwergencja i jej przejawy a możliwości ponowoczesnego "bycia" w świecie - recenzjaRembierz, Marek
2003Opozycja światłość-ciemność w argumentacji tzw. filozofii pierwszej : wybrane zagadnienia metafizyczne i teoriopoznawczeRembierz, Marek
2022Pedagogia towarzyszenia i miłosierdzia jako wyjście na peryferia i dążenie do inkluzji - o interpretacji dynamiki i napięć pedagogii Ignacjańskiej papieża Franciszka w nieprzejrzystym świecieRembierz, Marek
2012[Personalistický rozmer vo filozofii 20. Storočia] : recenzjaRembierz, Marek
2013Polskie doświadczenie wielokulturowości w interpretacji Jana Pawła II jako inspiracja dla edukacji międzykulturowejRembierz, Marek
2016Realizm metafizyczny jako inspiracja myśli pedagogicznej : o refleksji antropologiczno-pedagogicznej Stefana Swieżawskiego i jej znaczeniu dla teorii wychowania oraz analiz metapedagogicznychRembierz, Marek
2021Revaluations of the times of pandemics : on the interference of the pandemic in the world of human valuesRembierz, Marek