Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Rembierz, Marek

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 8 do 27 z 29 < wstecz   dalej >
Data wydaniaTytułAutor
2017Kultura intelektualna, wątpliwości metodologiczne i refleksja metapedagogiczna w rozwijaniu teorii i praktyki edukacji międzykulturowejRembierz, Marek
2017Mała szkoła jako wielka sprawa – i szansa – edukacjiRembierz, Marek
2019Między wielokulturowością "wieży Babel" a zróżnicowanymi kulturowo pograniczami : pedagogiczne poszukiwania i idee Tadeusza Lewowickiego w zakresie edukacji kształtującej relacje międzykulturoweRembierz, Marek
2020Między zakorzenieniem w dziedzictwie tradycji a otwartością (na) pogranicza : o kształtowaniu "międzykulturowej tożsamości" i tropach pedagogiczych poszukiwań Jerzego NikitorowiczaRembierz, Marek
2020Nazistowska zbrodnia totalna - o antropologiczno-pedagogicznych aspektach eksterminacji, rabunku, zawłaszczania i zniemczania polskich dzieci : (w przedpolu badań biograficznych)Rembierz, Marek
2014O kulturowym dziedzictwie wypasania owiec i symbolice pasterskiej oraz o kunszcie kucharskim i dobrym smakuRembierz, Marek
2016O splocie problemów i badań pedagogiki specjalnej z refleksją metodologiczną, aksjologiczną i antropologicznąRembierz, Marek
2017O uczeniu się pluralizmu w/dzięki pedagogice : pluralistyczne perspektywy pedagogiki i różnorodne oblicza pluralizmów w krytycznym rozpoznaniu refleksji metapedagogicznejRembierz, Marek
2014Odkrywanie tożsamości żydowskiej w cieniu Holokaustu a dziedzictwo polskiej wielokulturowości : wyzwania dla edukacji i dialogu międzykulturowegoRembierz, Marek
2018Opowiadanie rzeczywistości : konwergencja i jej przejawy a możliwości ponowoczesnego "bycia" w świecie - recenzjaRembierz, Marek
2003Opozycja światłość-ciemność w argumentacji tzw. filozofii pierwszej : wybrane zagadnienia metafizyczne i teoriopoznawczeRembierz, Marek
2022Pedagogia towarzyszenia i miłosierdzia jako wyjście na peryferia i dążenie do inkluzji - o interpretacji dynamiki i napięć pedagogii Ignacjańskiej papieża Franciszka w nieprzejrzystym świecieRembierz, Marek
2012[Personalistický rozmer vo filozofii 20. Storočia] : recenzjaRembierz, Marek
2013Polskie doświadczenie wielokulturowości w interpretacji Jana Pawła II jako inspiracja dla edukacji międzykulturowejRembierz, Marek
2016Realizm metafizyczny jako inspiracja myśli pedagogicznej : o refleksji antropologiczno-pedagogicznej Stefana Swieżawskiego i jej znaczeniu dla teorii wychowania oraz analiz metapedagogicznychRembierz, Marek
2021Revaluations of the times of pandemics : on the interference of the pandemic in the world of human valuesRembierz, Marek
2016“Society under construction - opportunities risks” Eds. P. Bałdys, K. Piątek, 207 pp. Bielsko-Biała: Wydawnictwo Naukowe. Akademii Techniczno-Humanistycznej, 2015. – recenzjaRembierz, Marek
2018Spór o koncepcję społeczeństwa i wartość jednostki jako kontekst i wyzwanie dla polskiej myśli pedagogicznejRembierz, Marek
2019"Toposy (w) filozofii : filozofia i jej miejsce w doświadczeniu kulturowym", red. nauk. Maciej Woźniczka, Marek Perka. Częstochowa, 2018Rembierz, Marek
2021Transformations of the intercultural education : pedagogical explorations on the borderlandsRembierz, Marek