Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Turska-Kawa, Agnieszka

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 12 do 31 z 35 < wstecz   dalej >
Data wydaniaTytułAutor
2013Marka idealnej partii politycznej w opinii wyborców o różnych preferencjach ideologicznych i partyjnychTurska-Kawa, Agnieszka
2013Media jako źródło zaspokajania fundamentalnych potrzeb : rozważania w kontekście teorii "użytkowania i gratyfikacji"Turska-Kawa, Agnieszka
2007Osobowość a podatność na wpływ reklamy telewizyjnej -prezentacja i analiza wyników badań własnychTurska-Kawa, Agnieszka
2022Political beliefs and the acceptance of the SARS-CoV-2 pandemic restrictions. The case of PolandTurska-Kawa, Agnieszka; Pilch, Irena
2013Political Trust and Electoral BehaviourTurska-Kawa, Agnieszka
2016Preferowane wartości podstawowe a zachowania wyborcze w elekcji parlamentarnej 2015 rokuTurska-Kawa, Agnieszka
2012Preferowany ład społeczno-polityczny w państwie a zachowania wyborcze w elekcji parlamentarnej 2011 rokuTurska-Kawa, Agnieszka
2017Przeciwdziałanie korupcji - ujęcie wielopłaszczyznoweTurska-Kawa, Agnieszka
2017Psychological determinants of civic engagementPlecka, Danuta; Turska-Kawa, Agnieszka
2011Psychologiczne uwarunkowania preferencji w zakresie kształtu systemu politycznego w Polsce na podstawie badań empirycznychTurska-Kawa, Agnieszka
2014Raport z badań w ramach projektu "Preferencje polityczne. Postawy- Identyfikacje-Zachowania 2013" : raport z badańAlberski, Robert; Łukasik-Turecka, Agnieszka; Musiał-Karg, Magdalena; Plecka, Danuta; Turska-Kawa, Agnieszka; Tybuchowska-Hartlińska, Karolina; Wojtasik, Waldemar
2013Reactive political leadershipTurska-Kawa, Agnieszka
2014Religiosity and electoral participation : the case of PolandTurska-Kawa, Agnieszka; Wojtasik, Waldemar
2020Religious determinants of socio-political openness of young Silesians in PolandTurska-Kawa, Agnieszka
2018Stereotypes Determining Perceptions of Female Politicians : the Case of PolandTurska-Kawa, Agnieszka; Olszanecka-Marmola, Agata
2014Teoretyczne aspekty kreacji negatywnego wizerunku politycznegoTurska-Kawa, Agnieszka
2011The (Dis)alienating function of the media. The role of mass media in building a civil societyTurska-Kawa, Agnieszka
2013The 2008 US Presidential Election : modernization and professionalization of election campaigns : [English Version Of Issue 2010/06]Mazur, Marek; Turska-Kawa, Agnieszka
2020The Importance of Religiosity in the Formation of Populist Attitudes: the Case of PolandTurska-Kawa, Agnieszka; Wojtasik, Waldemar
2015The Role of Trust in Political Corruption: Outline of the SubjectTurska-Kawa, Agnieszka