Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Wojtaszek, Adam

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 6 do 19 z 19 < wstecz 
Data wydaniaTytułAutor
2012Morphosyntactic developmentWojtaszek, Adam
2011Optimal innovation in press advertisementsWojtaszek, Adam
2016PrefaceGabryś-Barker, Danuta; Wojtaszek, Adam
2017PrefaceGabryś-Barker, Danuta; Wojtaszek, Adam
2016PrefaceGabryś-Barker, Danuta; Wojtaszek, Adam
2019PrefaceGabryś-Barker, Danuta; Wojtaszek, Adam
2017PrefaceGabryś-Barker, Danuta; Wojtaszek, Adam
2018PrefaceGabryś-Barker, Danuta; Wojtaszek, Adam
2015PrefaceGabryś-Barker, Danuta; Wojtaszek, Adam
2021PrefaceGabryś-Barker, Danuta; Wojtaszek, Adam
2020PrefaceGabryś-Barker, Danuta; Wojtaszek, Adam
2019Surprising turns of the persuasive path – exploitation of conceptual blending in Polish medical advertisingWojtaszek, Adam
2016Thirty years of discourse completion test in contrastive pragmatics researchWojtaszek, Adam
2017What you'll never manage to read : the small print component of televised commercials for erection stimulantsWojtaszek, Adam