Skip navigation
RE-BUŚ
Przeglądaj
Zespoły i Kolekcje
Przeglądaj wg:
Data wydania
Autor
Tytuł
Słowa kluczowe
Pomoc
Język
English
polski
Moje konto
Mój RE-BUŚ
Subskrybuj
Edytuj profil
Rejestracja
Przeglądaj wg: Autor Wysocka, Ewa
Przejdź do:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:
Sortowanie wg:
tytuł
data wydania
data zamieszczenia
Sortuj:
rosnąco
malejąco
Wyniki/Stronę
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autorzy/Opis:
Całość
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Wyświetlanie wyników 1 do 20 z 40
dalej >
Data wydania
Tytuł
Autor
2013
Agresja w młodym pokoleniu - teoretyczne i empiryczne egzemplifikacje
Wysocka, Ewa
2013
Attitude to Life of Secondary School Students versus Aggressiveness and Its Dimensions
Góźdź, Joanna
;
Wysocka, Ewa
2016
Diagnoza pozytywna w działaniach pedagoga jako przykład „dobrych praktyk” w pracy z młodzieżą – propozycje narzędzi diagnostycznych
Wysocka, Ewa
2016
Diagnoza pozytywna w działaności pedagoga resocjalizacyjnego : założenia teoretyczne i metodologiczne identyfikacji zaburzeń w przystosowaniu
Wysocka, Ewa
2015
Diagnoza pozytywna w resocjalizacji : model teoretyczny i metodologiczny
Wysocka, Ewa
2019
Diagnoza pozytywna w resocjalizacji : warsztat diagnostyczny pedagoga praktyka
Wysocka, Ewa
2014
Doświadczanie wsparcia społecznego przez młodzież
Ostafińska-Molik, Barbara
;
Wysocka, Ewa
2010
Doświadczanie życia w młodości - problemy, kryzysy i strategie ich rozwiązywania: próba opisu strukturalno-funkcjonalnego modelu życia preferowanego przez młodzież z perspektywy pedagogiki społecznej
Wysocka, Ewa
2008
Experiencing Life and Problem-Solving Strategies from the Perspective of Disabled Youth vs Disabled Adults
Wysocka, Ewa
2009
Experiencing life at a young age - identity problems and the strategies for coping with them, as perceived by academic youth
Wysocka, Ewa
2021
Exploring the roles of daily spiritual experiences, self-efficacy, and gender in shopping addiction : a moderated mediation model
Charzyńska, Edyta
;
Sitko-Dominik, Magdalena
;
Wysocka, Ewa
;
Olszanecka-Marmola, Agata
2014
Jakość życia jako kategoria pedagogiczna - doświadczanie życia przez młode pokolenie w perspektywie teoretycznej
Wysocka, Ewa
2014
Jakość życia jako kategoria pedagogiczna, psychologiczna i socjologiczna - doświadczanie życia przez młode pokolenie w perspektywie empirycznej
Wysocka, Ewa
2015
Jakość życia młodego pokolenia w kulturze imagologicznej : refleksja pedagoga
Wysocka, Ewa
1997
Kilka refleksji na temat "edukacji adekwatnej"
Wysocka, Ewa
2019
Młode pokolenie w kulturze imagologicznej : wyzwania i zagrożenia rozwojowe
Wysocka, Ewa
2020
Nowe media w służbie człowieka czy źródło ułatwiania cyberprzemocy?
Wysocka, Ewa
2016
"Podobnie niedostosowani, a mimo to różni" : polaryzacje samooceny w grupie wychowanków Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych i Socjoterapeutycznych
Wysocka, Ewa
;
Ostafińska-Molik, Barbara
2018
Postawy twórcze dzieci w młodszym wieku szkolnym – tendencje zmian
Wysocka, Ewa
;
Pułka, Jolanta
2014
Postawy twórcze versus odtwórcze dzieci w młodszym wieku szkolnym i "ewolucja" tych postaw jako egzemplifikacja idei transgresji w edukacji szkolnej
Wysocka, Ewa