Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Wysocka, Ewa

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 9 do 28 z 40 < wstecz   dalej >
Data wydaniaTytułAutor
2008Experiencing Life and Problem-Solving Strategies from the Perspective of Disabled Youth vs Disabled AdultsWysocka, Ewa
2009Experiencing life at a young age - identity problems and the strategies for coping with them, as perceived by academic youthWysocka, Ewa
2021Exploring the roles of daily spiritual experiences, self-efficacy, and gender in shopping addiction : a moderated mediation modelCharzyńska, Edyta; Sitko-Dominik, Magdalena; Wysocka, Ewa; Olszanecka-Marmola, Agata
2014Jakość życia jako kategoria pedagogiczna - doświadczanie życia przez młode pokolenie w perspektywie teoretycznejWysocka, Ewa
2014Jakość życia jako kategoria pedagogiczna, psychologiczna i socjologiczna - doświadczanie życia przez młode pokolenie w perspektywie empirycznejWysocka, Ewa
2015Jakość życia młodego pokolenia w kulturze imagologicznej : refleksja pedagogaWysocka, Ewa
1997Kilka refleksji na temat "edukacji adekwatnej"Wysocka, Ewa
2019Młode pokolenie w kulturze imagologicznej : wyzwania i zagrożenia rozwojoweWysocka, Ewa
2020Nowe media w służbie człowieka czy źródło ułatwiania cyberprzemocy?Wysocka, Ewa
2016"Podobnie niedostosowani, a mimo to różni" : polaryzacje samooceny w grupie wychowanków Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych i SocjoterapeutycznychWysocka, Ewa; Ostafińska-Molik, Barbara
2018Postawy twórcze dzieci w młodszym wieku szkolnym – tendencje zmianWysocka, Ewa; Pułka, Jolanta
2014Postawy twórcze versus odtwórcze dzieci w młodszym wieku szkolnym i "ewolucja" tych postaw jako egzemplifikacja idei transgresji w edukacji szkolnejWysocka, Ewa
2013Postawy życiowe młodzieży licealnej i ich wybrane - społeczno-demograficzne - korelatyGóźdź, Joanna; Wysocka, Ewa
2014Postawy życiowe młodzieży licealnej i ich wybrane osobowościowe korelatyWysocka, Ewa; Góźdź, Joanna
2012Relacja nauczyciel - uczeń w dobie postmodernizmu - wyzwania i zagrożeniaWysocka, Ewa
2016Rodzina w doświadczeniach młodzieży gimnazjalnej w kontekście przemian rodziny współczesnej – refleksja teoretyczna i empiryczne egzemplifikacjeOstafińska-Molik, Barbara; Wysocka, Ewa
2015Rodzina w percepcji i doświadczeniach młodzieży prawidłowo i wadliwie przystosowanej - analiza porównawczaWysocka, Ewa; Ostafińska-Molik, Barbara
2013Standardy etyczne i profesjonalne w pracy pedagoga-diagnosty w kontekście obszarów diagnozy pedagogicznejWysocka, Ewa
2014Style wychowania w rodzinie pochodzenia w percepcji młodzieży gimnazjalnej i ich znaczenie rozwojowe – próba teoretycznej i empirycznej egzemplifikacjiOstafińska-Molik, Barbara; Wysocka, Ewa
2015Style wychowania w rodzinie pochodzenia w percepcji młodzieży zaburzeniami internalizacyjnymi i eksternalizacyjnymi - analiza zależnościOstafińska-Molik, Barbara; Wysocka, Ewa