Skip navigation
RE-BUŚ
Przeglądaj
Zespoły i Kolekcje
Przeglądaj wg:
Data wydania
Autor
Tytuł
Słowa kluczowe
Pomoc
Język
English
polski
Moje konto
Mój RE-BUŚ
Subskrybuj
Edytuj profil
Rejestracja
Przeglądaj wg: Autor Wysocka, Ewa
Przejdź do:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:
Sortowanie wg:
tytuł
data wydania
data zamieszczenia
Sortuj:
rosnąco
malejąco
Wyniki/Stronę
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autorzy/Opis:
Całość
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Wyświetlanie wyników 12 do 31 z 40
< wstecz
dalej >
Data wydania
Tytuł
Autor
2014
Jakość życia jako kategoria pedagogiczna - doświadczanie życia przez młode pokolenie w perspektywie teoretycznej
Wysocka, Ewa
2014
Jakość życia jako kategoria pedagogiczna, psychologiczna i socjologiczna - doświadczanie życia przez młode pokolenie w perspektywie empirycznej
Wysocka, Ewa
2015
Jakość życia młodego pokolenia w kulturze imagologicznej : refleksja pedagoga
Wysocka, Ewa
1997
Kilka refleksji na temat "edukacji adekwatnej"
Wysocka, Ewa
2019
Młode pokolenie w kulturze imagologicznej : wyzwania i zagrożenia rozwojowe
Wysocka, Ewa
2020
Nowe media w służbie człowieka czy źródło ułatwiania cyberprzemocy?
Wysocka, Ewa
2016
"Podobnie niedostosowani, a mimo to różni" : polaryzacje samooceny w grupie wychowanków Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych i Socjoterapeutycznych
Wysocka, Ewa
;
Ostafińska-Molik, Barbara
2018
Postawy twórcze dzieci w młodszym wieku szkolnym – tendencje zmian
Wysocka, Ewa
;
Pułka, Jolanta
2014
Postawy twórcze versus odtwórcze dzieci w młodszym wieku szkolnym i "ewolucja" tych postaw jako egzemplifikacja idei transgresji w edukacji szkolnej
Wysocka, Ewa
2013
Postawy życiowe młodzieży licealnej i ich wybrane - społeczno-demograficzne - korelaty
Góźdź, Joanna
;
Wysocka, Ewa
2014
Postawy życiowe młodzieży licealnej i ich wybrane osobowościowe korelaty
Wysocka, Ewa
;
Góźdź, Joanna
2012
Relacja nauczyciel - uczeń w dobie postmodernizmu - wyzwania i zagrożenia
Wysocka, Ewa
2016
Rodzina w doświadczeniach młodzieży gimnazjalnej w kontekście przemian rodziny współczesnej – refleksja teoretyczna i empiryczne egzemplifikacje
Ostafińska-Molik, Barbara
;
Wysocka, Ewa
2015
Rodzina w percepcji i doświadczeniach młodzieży prawidłowo i wadliwie przystosowanej - analiza porównawcza
Wysocka, Ewa
;
Ostafińska-Molik, Barbara
2013
Standardy etyczne i profesjonalne w pracy pedagoga-diagnosty w kontekście obszarów diagnozy pedagogicznej
Wysocka, Ewa
2014
Style wychowania w rodzinie pochodzenia w percepcji młodzieży gimnazjalnej i ich znaczenie rozwojowe – próba teoretycznej i empirycznej egzemplifikacji
Ostafińska-Molik, Barbara
;
Wysocka, Ewa
2015
Style wychowania w rodzinie pochodzenia w percepcji młodzieży zaburzeniami internalizacyjnymi i eksternalizacyjnymi - analiza zależności
Ostafińska-Molik, Barbara
;
Wysocka, Ewa
2019
The importance of positive diagnosis in work with disabled people : theoretical reflection from a psychopedagogical perspective
Wysocka, Ewa
2020
The role of positive diagnosis in social rehabilitation from the perspective of the theory of evil : a psychopedagogical reflection
Wysocka, Ewa
2014
The role of spirituality and belief in free will in the perception of self-efficacy among young adult
Charzyńska, Edyta
;
Wysocka, Ewa