Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Łuc, Izabela

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 1 do 20 z 28  dalej >
Data wydaniaTytułAutor
2020Ciście tam...! A wartko! : reklamowe gry komunikacyjnojęzykowe z regionalnym odbiorcąŁuc, Izabela
2020Do you speak gŏdka? Leksyka gwary górnośląskiej jako perswazyjny komponent polszczyzny konsumpcyjnejŁuc, Izabela
2019Dziecko poetą : o szkolnej twórczości poetyckiejBortliczek, Małgorzata; Łuc, Izabela
2010Dziewiętnastowieczny obraz cieszyńskiego pogranicza w sferze imienniczejŁuc, Izabela
2018Edukacja literacko-filmowa w procesie stymulowania aktywności twórczej dzieci w sferze językaŁuc, Izabela
2019Gwara Śląska jako wartościujący determinant reklamowyŁuc, Izabela
2019Gwarowy leksem "gryfny" jako modny komponent kultury konsumpcyjnejŁuc, Izabela
2014"Innowacyjne podejście ma znaczenie..." : strategie komunikacyjne w reklamieŁuc, Izabela; Bortliczek, Małgorzata
2011Język uwikłany w ponowoczesnośćŁuc, Izabela; Bortliczek, Małgorzata
2018Komercyjna waloryzacja gwary śląskiej w reklamowej narracjiŁuc, Izabela
2014Komercyjne znaczenia leksemu sztuka na przykładzie wybranych tekstów reklamŁuc, Izabela
2012Komercyjny obraz sztuki jako narzędzie gier reklamowychŁuc, Izabela
2016Konotacje wartościujące w odapelatywnych nazwiskach mieszkańców Śląska Cieszyńskiego (XIX)Łuc, Izabela
2020Leksyka religijna jako wartościujący komponent chrematonimii marketingowejŁuc, Izabela
2010Nazwiska odimienne mieszkańców Cieszyna w XIX wiekuŁuc, Izabela
2020Nazwy górnośląskich kawiarni w orbicie kultury konsumpcyjnejŁuc, Izabela
2015Nazwy własne jako nośnik wartościowania w tekstach reklamowychŁuc, Izabela
2013Nazwy własne w ponowoczesnych tekstach reklamowychŁuc, Izabela
2017Obraz kultury materialnej i duchowej Śląska Cieszyńskiego utrwalony w odapelatywnych nazwiskach XIX wiekuŁuc, Izabela
2008Obraz szkoły w wypowiedziach dzieciBortliczek, Małgorzata; Łuc, Izabela