Data wydania | Tytuł | Autor |
2013 | Attitude to Life of Secondary School Students versus Aggressiveness and Its Dimensions | Góźdź, Joanna; Wysocka, Ewa |
2022 | How Do Poles Perceive Schizophrenia? Furnham and Chan’s Questionnaire in Poland | Góźdź, Joanna |
2015 | Konstrukcja kwestionariusza motywacji do nauki w oparciu o koncepcję Self-Determination Theory E. Deciego, R.M. Ryana | Góźdź, Joanna |
2013 | Postawy życiowe młodzieży licealnej i ich wybrane - społeczno-demograficzne - korelaty | Góźdź, Joanna; Wysocka, Ewa |
2014 | Postawy życiowe młodzieży licealnej i ich wybrane osobowościowe korelaty | Wysocka, Ewa; Góźdź, Joanna |
2015 | Rola czynników sytuacyjnych i intrapsychicznych a skłonność do ściągania - zjawisko ściągania w percepcji i doświadczeniach uczniów szkół ponadgimnazjalnych | Góźdź, Joanna |
2014 | Socjodemograficzne i psychospołeczne korelaty korzystania z telefonu komórkowego i jego problematycznego używania | Góźdź, Joanna; Charzyńska, Edyta |
2016 | Ściąganie w szkole - pomiędzy etyką a społeczną normą | Góźdź, Joanna |
2020 | Ściąganie w szkole a wartości ostateczne i instrumentalne | Góźdź, Joanna |
2021 | The buffering effect of spirituality at work on the mediated relationship between job demands and turnover intention among teachers | Charzyńska, Edyta; Polewczyk, Irena; Góźdź, Joanna; Kitlińska-Król, Małgorzata; Sitko-Dominik, Magdalena |
2019 | The role of determinism and free will in unfairness in school | Góźdź, Joanna |
2014 | W sieci uzależnienia : polska adaptacja Skali Uzależnienia od Facebooka (the Bergen Facebook Addiction Scale) C. S. Andreassen, T. Torsheima, G. S. Brunborga i S. Pallesen | Charzyńska, Edyta; Góźdź, Joanna |
2020 | Wpływ motywacji do nauki na ściąganie w szkole | Góźdź, Joanna |
2012 | Zjawisko korepetycji w percepcji i doświadczeniach młodzieży | Góźdź, Joanna |