Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Góźdź, Joanna

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 1 do 14 z 14
Data wydaniaTytułAutor
2013Attitude to Life of Secondary School Students versus Aggressiveness and Its DimensionsGóźdź, Joanna; Wysocka, Ewa
2022How Do Poles Perceive Schizophrenia? Furnham and Chan’s Questionnaire in PolandGóźdź, Joanna
2015Konstrukcja kwestionariusza motywacji do nauki w oparciu o koncepcję Self-Determination Theory E. Deciego, R.M. RyanaGóźdź, Joanna
2013Postawy życiowe młodzieży licealnej i ich wybrane - społeczno-demograficzne - korelatyGóźdź, Joanna; Wysocka, Ewa
2014Postawy życiowe młodzieży licealnej i ich wybrane osobowościowe korelatyWysocka, Ewa; Góźdź, Joanna
2015Rola czynników sytuacyjnych i intrapsychicznych a skłonność do ściągania - zjawisko ściągania w percepcji i doświadczeniach uczniów szkół ponadgimnazjalnychGóźdź, Joanna
2014Socjodemograficzne i psychospołeczne korelaty korzystania z telefonu komórkowego i jego problematycznego używaniaGóźdź, Joanna; Charzyńska, Edyta
2016Ściąganie w szkole - pomiędzy etyką a społeczną normąGóźdź, Joanna
2020Ściąganie w szkole a wartości ostateczne i instrumentalneGóźdź, Joanna
2021The buffering effect of spirituality at work on the mediated relationship between job demands and turnover intention among teachersCharzyńska, Edyta; Polewczyk, Irena; Góźdź, Joanna; Kitlińska-Król, Małgorzata; Sitko-Dominik, Magdalena
2019The role of determinism and free will in unfairness in schoolGóźdź, Joanna
2014W sieci uzależnienia : polska adaptacja Skali Uzależnienia od Facebooka (the Bergen Facebook Addiction Scale) C. S. Andreassen, T. Torsheima, G. S. Brunborga i S. PallesenCharzyńska, Edyta; Góźdź, Joanna
2020Wpływ motywacji do nauki na ściąganie w szkoleGóźdź, Joanna
2012Zjawisko korepetycji w percepcji i doświadczeniach młodzieżyGóźdź, Joanna