Skip navigation

Browsing by Author Gajdzica, Zenon

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 31  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Cele i zadania działań edukacyjnych w obszarze kształcenia uczniów z niepełnosprawnością oraz edukacji o niepełnosprawności zawarte w strategiach rozwoju gmin a problem rozwoju edukacji inkluzyjneGajdzica, Zenon; Mrózek, Sebastian
2011Defining intellectual disability by teachers of mainstream schools as a marker of their competence in special educationGajdzica, Zenon
2019Didactic tasks as a factor of including students with mild intelectual disability into the mainstream of lesson work in a general access schoolGajdzica, Zenon
2004Dydaktyka specjalna : wokół wątków zaniechanych, zaniedbanych i nieobecnychGajdzica, Zenon
2012Dystans społeczny wobec osób z upośledzeniem umysłowym jako czynnik determinujący ich marginalizacjęGajdzica, Zenon
2007Edukacyjne konteksty bezradności społecznej osób z lekkim upośledzeniem umysłowymGajdzica, Zenon
2016IntroductionGajdzica, Zenon; Bełza, Magdalena; Prysak, Dorota
2014Kogo najchętniej zatrudnię - czyli o oczekiwaniach dyrektorów szkół specjalnych i integracyjnych wobec absolwentów pedagogiki i pedagogiki specjalnejGajdzica, Zenon
2013Nauczyciele szkoły ogólnodostępnej o swoim przygotowaniu do pracy z uczniem niepełnosprawnym w kontekście przemian pierwszej dekady lat dwutysięcznychGajdzica, Zenon
2016O fenomenie dostosowania na gruncie praktyki edukacji inkluzyjnejGajdzica, Zenon
2010O kategoriach przydatnych w analizie sytuacji szkolnej dziecka niepełnosprawnego : przyczynek do problematyzowania codziennościGajdzica, Zenon
2014O pozycji badacza w poznawaniu świata osób niepełnosprawnychGajdzica, Zenon
2013O roli i pozycji badacza w badaniach rzeczywistości szkoły specjalnej integracyjnejGajdzica, Zenon
2015O wychowaniu, którego zabrakło – kilka uwag na marginesie badań nad kształceniem integracyjnym i inkluzyjnymGajdzica, Zenon
2020O wykorzystaniu koncepcji rezerwatu Ervinga Goffmana jako narzędzia interpretacji znaczenia przestrzeni w procesach edukacji uczniów z niepełnosprawnościąGajdzica, Zenon
2018Perspektywa rozwoju pedagogiki specjalnej w tyglu jej dualnego i dwoistego charakteruGajdzica, Zenon
2002Podręcznik w procesie kształcenia uczniów z lekkim upośledzeniem umysłowymGajdzica, Zenon
2016Pogranicza, peryferia i centra włączania ucznia z niepełnosprawnością w klasie ogólnodostępnejGajdzica, Zenon
2015Social policy of the local government unit as an initiator of good practices in activating the disabledGajdzica, Zenon
2017Sukces szkoły integracyjnej jako jeden z wymiarów kształtujących jej kulturę organizacyjnąGajdzica, Zenon