Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Kiliańska-Przybyło, Grażyna

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 1 do 11 z 11
Data wydaniaTytułAutor
2012Are creative EFL teachers born or can they be grown? : some reflections and implications for teacher trainingKiliańska-Przybyło, Grażyna
2011Case study methodologyKiliańska-Przybyło, Grażyna
2019Research Methods in Linguistics - recenzjaKiliańska-Przybyło, Grażyna
2012Rola czynników afektywnych w procesie nauki języka obcego przez osoby w wieku senioralnymGrotek, Monika; Kiliańska-Przybyło, Grażyna
2009Rozwijanie refleksyjności nauczycieli języków obcych na przykładzie techniki analizy zdarzeń krytycznych : studium przypadkuKiliańska-Przybyło, Grażyna
2010Teacher cognition and language education : recearch and practise - recenzjaKiliańska-Przybyło, Grażyna
2010Teaching ≠ Learning? : a longitudinal study into the EFL teacher trainees' cognitionsKiliańska-Przybyło, Grażyna
2017The anatomy of intercultural encounters : a sociolinguistic cross-cultural studyKiliańska-Przybyło, Grażyna
2013The role of intercultural encounters in raising students' language awareness and langauge sensitivityKiliańska-Przybyło, Grażyna
1999Uczeń słaby - studium przypadkuKiliańska-Przybyło, Grażyna
2012"When a foregin language learner bacomes a foregin language teacher..." : a cross-cultural study into the affective domain of teachingKiliańska-Przybyło, Grażyna; Bedir, Hasan; Can, Cem