Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Kisiel, Michał

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 1 do 14 z 14
Data wydaniaTytułAutor
2016Alain Badiou, “Rhapsody for the Theatre, edited and introduced by Bruno Bosteels, translated by Bruno Bosteels with the assistance of Martin Puchner”, Verso, London, New York 2013, 174 stron, miękka oprawa. Publikacja anglojęzycznaKisiel, Michał
2017Apostrophe and apocalypse : notes on theatricality in Jacques Derrida's "Envois"Kisiel, Michał
2019Aristeus and Thanatos. Samuel Beckett’s Insect PoeticsKisiel, Michał
2018Brian Massumi, Ontopower: War, Powers and the State of Perception (Durham: Duke University Press, 2015) [recenzja]Kisiel, Michał
2018Christophe Bonneuil and Jean-Baptiste Fressoz, The Shock of the Anthropocene: The Earth, History and Us, przeł. David Fernbach (London, New York: Verso, 2017) [recenzja]Kisiel, Michał
2015Cinders – recenzjaKisiel, Michał
2016Michael Naas, “The End of the World and Other Teachable Moments: Jacques Derrida’s Final Seminar”, New York: Fordham University Press, 2015, 212 s.Kisiel, Michał
2014"Na początku było słowo a na końcu ciało" : "no właśnie co" Samuela Becketta jako pragnienie uobecnieniaKisiel, Michał
2016Rhapsody for the Theatre – recenzjaKisiel, Michał
2019Stacy Alaimo "Exposed. Environmental Politics & Pleasures in Posthuman Times" (Nota krytyczna)Kisiel, Michał
2014Światy wyludnione Nadzieja i oczekiwanie w Wyludniaczu Samuela BeckettaKisiel, Michał
2020Violence Hates Games? Revolting (against) Violence in Michael Haneke’s Funny Games U.S.Kisiel, Michał
2020Violence hates games? Revolting (Against) Violence in Michael Haneke’s „Funny Games U.S.”Kisiel, Michał
2017"White world, not a sound" : paternal spaces in Samuel Beckett's "Embres"Kisiel, Michał