Skip navigation

Browsing by Author Kolczyński, Mariusz

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 19 of 19
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Hejt internetowy jako narzędzie dekompozycji wizerunku politycznegoKolczyński, Mariusz
2009Komunikacyjny efekt "jo-jo" - propagandyzacja polskiego marketingu politycznegoKolczyński, Mariusz
2018Marketing polityczny w Polsce na (populistycznym) rozdrożuKolczyński, Mariusz
2014Newralgiczne obszary doradztwa politycznegoKolczyński, Mariusz
2020Professor Zbigniew Oniszczuk (1955-2020)Jachimowski, Marek; Kolczyński, Mariusz; Głuszek-Szafraniec, Dagmara
2017Reklama audiowizualna w kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego w 2014 roku - w poszukiwaniu efektywnej strategii komunikacyjnejKolczyński, Mariusz
2012Relacjonowanie wyborów samorządowych w prasie regionalnej w 2010 roku. Komunikat z badańBiskup, Bartłomiej; Churska-Nowak, Karolina; Drobczyński, Sebastian; Hess, Agnieszka; Kolczyński, Mariusz; Mazur, Marek; Piontek, Dorota; Ossowski, Szymon
2013Samorządność a przynależność partyjnaKolczyński, Mariusz; Faracik-Nowak, Magdalena
2017Społeczny wymiar strategii wyborczych Prawa i SprawiedliwościKolczyński, Mariusz
2020Strategia komunikacyjna Konfederacji w wyborach w 2019 roku – próba rekonstrukcjiKolczyński, Mariusz
2014Strategic dilemmas of pre-election marketing in the age of the mediatisation of politics : The case of the Warsaw referendum of 2013Kolczyński, Mariusz
2008Strategie komunikowania politycznegoKolczyński, Mariusz
2017Stronniczość mediów w bipolarnym środowisku politycznym. Tygodnik "Polityka" w kampaniach wyborczych 2015 rokuKolczyński, Mariusz
2015"Substitute Candidate" in Polish Campaign PracticeKolczyński, Mariusz
2012W pułapce politycznej rutyny - reklama polityczna w kampanii parlamentarnej '2011Kolczyński, Mariusz
2021War and peace journalism in the coverage of the 2020 US presidential electionNorström, Róża; Kolczyński, Mariusz
2005Współczesne komunikowanie polityczne : między propagandą a marketingiem politycznymKolczyński, Mariusz
2017WstępKolczyński, Mariusz
2017WstępKolczyński, Mariusz