Skip navigation

Browsing by Author Olszanecka-Marmola, Agata

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Efektywność wykorzystania narzędzi komunikowania politycznego w Internecie przez prezydentów miast na prawach powiatu województwa śląskiegoOlszanecka-Marmola, Agata
2015Pro-systemic Voters Versus Anti-systemic Ones: Emotional Attitude to Candidates and the Influence of TV Political Advertising in the 2015 Presidential Election in PolandOlszanecka-Marmola, Agata
2015Reklama negatywna i wizerunkowa w odbiorze polskiego elektoratuOlszanecka-Marmola, Agata
2019The Effects of Political Advertising on the Perception of Political Images: a Case Study of Polish Presidential Election in 2015Olszanecka-Marmola, Agata
2016Wpływ informacyjny telewizyjnych reklam wyborczych w świetle deklaracji polskiego elektoratu - studium kampanii wyborczych 2015Olszanecka-Marmola, Agata