Skip navigation
RE-BUŚ
Przeglądaj
Zespoły i Kolekcje
Przeglądaj wg:
Data wydania
Autor
Tytuł
Słowa kluczowe
Pomoc
Język
English
polski
Moje konto
Mój RE-BUŚ
Subskrybuj
Edytuj profil
Rejestracja
Przeglądaj wg: Autor Turska-Kawa, Agnieszka
Przejdź do:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:
Sortowanie wg:
tytuł
data wydania
data zamieszczenia
Sortuj:
rosnąco
malejąco
Wyniki/Stronę
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autorzy/Opis:
Całość
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Wyświetlanie wyników 1 do 20 z 35
dalej >
Data wydania
Tytuł
Autor
2009
Blogi jako forma dyskursu politycznego
Turska-Kawa, Agnieszka
2015
Czynnik gospodarczy jako predyktor zachowań wyborczych
Turska-Kawa, Agnieszka
2018
Demotywacyjne aspekty religijności w Polsce : rozważania w kontekście aktywności społeczno-politycznej obywateli
Turska-Kawa, Agnieszka
2015
Determinanty chwiejności wyborczej
Turska-Kawa, Agnieszka
2018
Determinanty chwiejności wyborczej na poziomie lokalnym
Turska-Kawa, Agnieszka
2018
Direct Democracy in Poland. Between Democratic Centralism and Civic Localism
Turska-Kawa, Agnieszka
;
Wojtasik, Waldemar
2016
Experiencing Asia : The 3rd International Asian Congress The Changing Role of Asia in the Contemporary World : Toruń, (18-20 May, 2016), Towarzystwo Azji i Pacyfiku
Turska-Kawa, Agnieszka
;
Glajcar, Rafał
;
Wojtasik, Waldemar
2021
Experiencing fear during the pandemic : validation of the fear of COVID-19 scale in Polish
Pilch, Irena
;
Kurasz, Zofia
;
Turska-Kawa, Agnieszka
2022
From the "rally 'round the flag" effect to a social crisis of confidence : Poland and Slovakia in the first year of the covid-19 pandemic
Turska-Kawa, Agnieszka
;
Csanyi, Peter
;
Kucharčí, Rudolf
2010
Kampania prezydencka w USA w 2008 roku : modernizacja i profesjonalizacja kampanii wyborczych
Mazur, Marek
;
Turska-Kawa, Agnieszka
2017
Local Elections as a Sphere for Forming Citizens’ Political Identity
Turska-Kawa, Agnieszka
;
Hacek, Miro
2013
Marka idealnej partii politycznej w opinii wyborców o różnych preferencjach ideologicznych i partyjnych
Turska-Kawa, Agnieszka
2013
Media jako źródło zaspokajania fundamentalnych potrzeb : rozważania w kontekście teorii "użytkowania i gratyfikacji"
Turska-Kawa, Agnieszka
2007
Osobowość a podatność na wpływ reklamy telewizyjnej -prezentacja i analiza wyników badań własnych
Turska-Kawa, Agnieszka
2022
Political beliefs and the acceptance of the SARS-CoV-2 pandemic restrictions. The case of Poland
Turska-Kawa, Agnieszka
;
Pilch, Irena
2013
Political Trust and Electoral Behaviour
Turska-Kawa, Agnieszka
2016
Preferowane wartości podstawowe a zachowania wyborcze w elekcji parlamentarnej 2015 roku
Turska-Kawa, Agnieszka
2012
Preferowany ład społeczno-polityczny w państwie a zachowania wyborcze w elekcji parlamentarnej 2011 roku
Turska-Kawa, Agnieszka
2017
Przeciwdziałanie korupcji - ujęcie wielopłaszczyznowe
Turska-Kawa, Agnieszka
2017
Psychological determinants of civic engagement
Plecka, Danuta
;
Turska-Kawa, Agnieszka