Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10478
Tytuł: Kinesthetic Interpretations of Poetry (Creative Attitude Among Nine-Year-Olds)
Autor: Krasoń, Katarzyna
Słowa kluczowe: child’s literary education; interpretation of lyric poetry; intersemiotics
Data wydania: 2008
Źródło: The New Educational Review, Vol. 16, no. 3-4 (2008), s. 35-50
Abstrakt: The aim of the paper is the search for action ways which will reveal the potential embedded in the literary work (understood as the satisfaction of mental needs, stimulation of reflexive attitude) and activate the plentitude of the child’s creative interpretation abilities. The author took it upon herself to answer the following question: How far will a kinesthetic procedure of a child’s contact with a book affect the stimulation of its development in the divergent spheres?
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10478
ISSN: 1732-6729
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krason_Kinesthetic_interpretations_of_poetry.pdf707,45 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons