http://hdl.handle.net/20.500.12128/10896
Title: | Rola zajęć terenowych w nauczaniu przyrody |
Authors: | Hibszer, Adam |
Keywords: | przyroda; środowisko; lekcje przyrody w terenie; nauczanie podstawowe |
Issue Date: | 2002 |
Publisher: | Sosnowiec : Uniwersytet Śląski. Wydział Nauk o Ziemi |
Citation: | A. Hibszer, U. Myga-Piątek, M. Rzętała (red.), "Przyroda : scenariusze zajęć lekcyjnych dla klas IV-VI szkoły podstawowej. T. 5" (S. 11-18). Sosnowiec : Uniwersytet Śląski. Wydział Nauk o Ziemi |
Abstract: | W reformowanej polskiej szkole nie sposób wyobrazić sobie procesu kształcenia bez zajęć w terenie. Realizacja celów edukacyjnych przedmiotu „przyroda" zawartych w Podstawie programowej (1999) wymaga organizowania lekcji „za progiem klasy szkolnej". W niniejszym szkicu pragnę zastanowić się nad wybranymi aspektami zajęć, które w moim przekonaniu powinny być nieodłącznym elementem pracy nauczyciela z uczniami. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/10896 |
ISBN: | 83-87431-42-7 |
Appears in Collections: | Książki/rozdziały (WNP) |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Hibszer_Rola_zajec_terenowych_w_nauczaniu_przyrody.pdf | 797,3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License