Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10896
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorHibszer, Adam-
dc.date.accessioned2019-09-12T10:42:29Z-
dc.date.available2019-09-12T10:42:29Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationA. Hibszer, U. Myga-Piątek, M. Rzętała (red.), "Przyroda : scenariusze zajęć lekcyjnych dla klas IV-VI szkoły podstawowej. T. 5" (S. 11-18). Sosnowiec : Uniwersytet Śląski. Wydział Nauk o Ziemipl_PL
dc.identifier.isbn83-87431-42-7-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/10896-
dc.description.abstractW reformowanej polskiej szkole nie sposób wyobrazić sobie procesu kształcenia bez zajęć w terenie. Realizacja celów edukacyjnych przedmiotu „przyroda" zawartych w Podstawie programowej (1999) wymaga organizowania lekcji „za progiem klasy szkolnej". W niniejszym szkicu pragnę zastanowić się nad wybranymi aspektami zajęć, które w moim przekonaniu powinny być nieodłącznym elementem pracy nauczyciela z uczniami.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherSosnowiec : Uniwersytet Śląski. Wydział Nauk o Ziemipl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectprzyrodapl_PL
dc.subjectśrodowiskopl_PL
dc.subjectlekcje przyrody w tereniepl_PL
dc.subjectnauczanie podstawowepl_PL
dc.titleRola zajęć terenowych w nauczaniu przyrodypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNP)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Hibszer_Rola_zajec_terenowych_w_nauczaniu_przyrody.pdf797,3 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons