DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Hibszer, Adam | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-12T10:42:29Z | - |
dc.date.available | 2019-09-12T10:42:29Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | A. Hibszer, U. Myga-Piątek, M. Rzętała (red.), "Przyroda : scenariusze zajęć lekcyjnych dla klas IV-VI szkoły podstawowej. T. 5" (S. 11-18). Sosnowiec : Uniwersytet Śląski. Wydział Nauk o Ziemi | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 83-87431-42-7 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/10896 | - |
dc.description.abstract | W reformowanej polskiej szkole nie sposób wyobrazić sobie procesu kształcenia bez zajęć w terenie. Realizacja celów edukacyjnych przedmiotu „przyroda" zawartych w Podstawie programowej (1999) wymaga organizowania lekcji „za progiem klasy szkolnej". W niniejszym szkicu pragnę zastanowić się nad wybranymi aspektami zajęć, które w moim przekonaniu powinny być nieodłącznym elementem pracy nauczyciela z uczniami. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Sosnowiec : Uniwersytet Śląski. Wydział Nauk o Ziemi | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | przyroda | pl_PL |
dc.subject | środowisko | pl_PL |
dc.subject | lekcje przyrody w terenie | pl_PL |
dc.subject | nauczanie podstawowe | pl_PL |
dc.title | Rola zajęć terenowych w nauczaniu przyrody | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (WNP)
|