Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/11151
Tytuł: | CINiBA w otoczeniu społecznym – strategia budowania relacji |
Autor: | Witek, Jadwiga |
Słowa kluczowe: | projekt CINiBA; strategia PR; otoczenie społeczne |
Data wydania: | 2016 |
Wydawca: | Katowice : Oficyna Wydawnicza Wacław Walasek |
Źródło: | D. Pawelec, M. Waga, J. Witek (red.), Światła biblioteki otwartej : rola biblioteki akademickiej w kształtowaniu społeczeństwa obywatelskiego. (S. 144-175). Katowice : Oficyna Wydawnicza Wacław Walasek. |
Abstrakt: | Uniwersytet Śląski i Akademia Ekonomiczna przystąpiły do realizacji wspólnej inwestycji
– budowy nowoczesnej biblioteki i centrum kompleksowej informacji naukowej. To bezprecedensowe
w skali kraju przedsięwzięcie angażuje nowe technologie i zespoły specjalistów
oraz pozwala spojrzeć na wiele problemów i zagadnień z zupełnie nowej perspektywy. Spójne,
odpowiedzialne i skuteczne działania PR mają wspomóc budowanie od podstaw dobrej reputacji
tej instytucji; opinii społecznej, która swoją siłą sprawczą ma kształtować społeczeństwo
świadome własnych możliwości.
Zaproponowana strategia jest wypadkową zarówno celów realizowanych przez zaangażowane
w inwestycję uczelnie, jak i prowadzonej od kilku lat polityki rozwoju regionu oraz misji
nowoczesnych bibliotek akademickich i centrów informacji. Uwzględniono w niej zarówno
aspekt analityczny, tworząc bazę i kryteria oceny bieżącej sytuacji, jak również poszczególne
działania i narzędzia, dzięki którym cele te mają zostać osiągnięte. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/11151 |
ISBN: | 9788365694546 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (BUŚ)
|