Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/11151
Tytuł: CINiBA w otoczeniu społecznym – strategia budowania relacji
Autor: Witek, Jadwiga
Słowa kluczowe: projekt CINiBA; strategia PR; otoczenie społeczne
Data wydania: 2016
Wydawca: Katowice : Oficyna Wydawnicza Wacław Walasek
Źródło: D. Pawelec, M. Waga, J. Witek (red.), Światła biblioteki otwartej : rola biblioteki akademickiej w kształtowaniu społeczeństwa obywatelskiego. (S. 144-175). Katowice : Oficyna Wydawnicza Wacław Walasek.
Abstrakt: Uniwersytet Śląski i Akademia Ekonomiczna przystąpiły do realizacji wspólnej inwestycji – budowy nowoczesnej biblioteki i centrum kompleksowej informacji naukowej. To bezprecedensowe w skali kraju przedsięwzięcie angażuje nowe technologie i zespoły specjalistów oraz pozwala spojrzeć na wiele problemów i zagadnień z zupełnie nowej perspektywy. Spójne, odpowiedzialne i skuteczne działania PR mają wspomóc budowanie od podstaw dobrej reputacji tej instytucji; opinii społecznej, która swoją siłą sprawczą ma kształtować społeczeństwo świadome własnych możliwości. Zaproponowana strategia jest wypadkową zarówno celów realizowanych przez zaangażowane w inwestycję uczelnie, jak i prowadzonej od kilku lat polityki rozwoju regionu oraz misji nowoczesnych bibliotek akademickich i centrów informacji. Uwzględniono w niej zarówno aspekt analityczny, tworząc bazę i kryteria oceny bieżącej sytuacji, jak również poszczególne działania i narzędzia, dzięki którym cele te mają zostać osiągnięte.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/11151
ISBN: 9788365694546
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (BUŚ)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Witek_CINiBA_w_otoczeniu_spolecznym.pdf1,83 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons