Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/11511
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWilkoń, Teresa-
dc.date.accessioned2019-10-30T12:14:51Z-
dc.date.available2019-10-30T12:14:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationT. Wilkoń (red.), "O etosie książki : studia z dziejów bibliotek i kultury czytelniczej" (S. 9-18). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-3178-2-
dc.identifier.isbn978-83-226-3179-9-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/11511-
dc.description.abstract"Profesor Irena Socha z Uniwersytetem Śląskim związana jest od blisko pięćdziesięciu lat. Jej naukowe pasje i praca z młodzieżą składają się na rzeczywistość, o której wymiarach należy mówić w kategoriach zasług wybitnej uczonej, znakomitego nauczyciela i wychowawcy akademickiego. Walory intelektualne i charakterologiczne dały znać o sobie już na pierwszym etapie studiów polonistycznych, które podjęła w 1973 roku na Uniwersytecie Śląskim, tuż po ukończeniu Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Asnyka w Bielsku‑Białej. Jej zamiłowanie do humanitas znalazło wówczas wyraz między innymi w wyróżnionej pracy magisterskiej „Metaforyka Dumy o hetmanie”, napisanej pod kierunkiem doc. dr. Adama Jarosza." [fragment tekstu]pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectIrena Sochapl_PL
dc.subjectbiografiapl_PL
dc.titleProfesor Irena Socha : szkic biograficznypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wilkon_Profesor_Irena_Socha_szkic_biograficzny.pdf294,14 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons