Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12271
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSzulc, Jolanta-
dc.date.accessioned2020-01-27T13:44:14Z-
dc.date.available2020-01-27T13:44:14Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citation"Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej" Nr 58 (2018), s. 81-84pl_PL
dc.identifier.issn2353-1290-
dc.identifier.issn1425-5766-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/12271-
dc.description.abstractCelem artykułu jest analiza wybranych profesjonalnych rozwiązań w dziedzinie personalizacji e-learningu dla dobra jego twórców i użytkowników. Dla realizacji tego celu przeprowadzono badanie literatury przedmiotu rejestrowanej w bazach danych: Library and Information Science Abstracts (LISA), Library, Information Science & Technology Abstracts (LISTA) i Education Resources Information Center (ERIC). Rozwiązania w zakresie personalizacji e-learningu omówiono w następującej kolejności: systemy tworzenia i zarządzania treściami multimedialnymi, spersonalizowane podręczniki elektroniczne i programy szkoleń, agenci w spersonalizowanym środowisku uczenia się, zasoby sieciowe. W zakończeniu artykułu zawarto wnioski dotyczące personalizacji w e-learningu w różnych środowiskach uczenia się.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectE-learningpl_PL
dc.subjectPersonalizacja,pl_PL
dc.titlePersonalizacja w e-learningu : przegląd rozwiązańpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Szulc_Personalizacja_w_e-learningu.pdf318,76 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons