DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Szulc, Jolanta | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-27T13:44:14Z | - |
dc.date.available | 2020-01-27T13:44:14Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | "Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej" Nr 58 (2018), s. 81-84 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-1290 | - |
dc.identifier.issn | 1425-5766 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/12271 | - |
dc.description.abstract | Celem artykułu jest analiza wybranych profesjonalnych rozwiązań w dziedzinie personalizacji e-learningu
dla dobra jego twórców i użytkowników. Dla realizacji tego celu przeprowadzono badanie literatury przedmiotu rejestrowanej w bazach danych: Library and Information Science Abstracts (LISA), Library, Information Science & Technology Abstracts (LISTA) i Education Resources Information Center (ERIC). Rozwiązania w zakresie personalizacji e-learningu omówiono w następującej kolejności: systemy tworzenia i zarządzania treściami multimedialnymi, spersonalizowane podręczniki elektroniczne i programy szkoleń, agenci w spersonalizowanym
środowisku uczenia się, zasoby sieciowe. W zakończeniu artykułu zawarto wnioski dotyczące personalizacji w e-learningu w różnych środowiskach uczenia się. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | E-learning | pl_PL |
dc.subject | Personalizacja, | pl_PL |
dc.title | Personalizacja w e-learningu : przegląd rozwiązań | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|