Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/13956
Tytuł: | Diagnosing Pro-Health and Pro-Environmental Attitudes in Primary School Students Based on Their Spontaneous Statements Expressed During Educational Activities |
Tytuł równoległy: | Diagnozowanie postaw prozdrowotnych i proekologicznych u uczniów klas początkowych na podstawie ich spontanicznych wypowiedzi na zajęciach edukacyjnych |
Autor: | Oelszlaeger-Kosturek, Beata |
Słowa kluczowe: | pytania i wypowiedzi uczniów; wiedza i postawy prozdrowotne i proekologiczne; edukacja wczesnoszkolna |
Data wydania: | 2019 |
Źródło: | Prima Educatione, Vol 3 (2019), s.49-62 |
Abstrakt: | W artykule przedstawiono nowe podejście do swobodnych pytań i wypowiedzi uczniów podczas zajęć edukacyjnych
w klasach I–III. Zwrócono uwagę na wartość tych wypowiedzi w procesie edukacji – potraktowano je jako ważne
źródła informacji dla nauczyciela na temat uczniowskiej wiedzy oraz postaw prozdrowotnych i proekologicznych.
Zaproponowano sposób odczytywania i interpretacji znaczeń uczniowskich pytań i stwierdzeń oraz możliwości
wykorzystania w procesie edukacyjnym, co przedstawiają wybrane przykłady. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/13956 |
DOI: | 10.17951/pe/2019.3.49-62 |
ISSN: | 2657-3229 |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WSiNoE)
|