Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/13956
Tytuł: Diagnosing Pro-Health and Pro-Environmental Attitudes in Primary School Students Based on Their Spontaneous Statements Expressed During Educational Activities
Tytuł równoległy: Diagnozowanie postaw prozdrowotnych i proekologicznych u uczniów klas początkowych na podstawie ich spontanicznych wypowiedzi na zajęciach edukacyjnych
Autor: Oelszlaeger-Kosturek, Beata
Słowa kluczowe: pytania i wypowiedzi uczniów; wiedza i postawy prozdrowotne i proekologiczne; edukacja wczesnoszkolna
Data wydania: 2019
Źródło: Prima Educatione, Vol 3 (2019), s.49-62
Abstrakt: W artykule przedstawiono nowe podejście do swobodnych pytań i wypowiedzi uczniów podczas zajęć edukacyjnych w klasach I–III. Zwrócono uwagę na wartość tych wypowiedzi w procesie edukacji – potraktowano je jako ważne źródła informacji dla nauczyciela na temat uczniowskiej wiedzy oraz postaw prozdrowotnych i proekologicznych. Zaproponowano sposób odczytywania i interpretacji znaczeń uczniowskich pytań i stwierdzeń oraz możliwości wykorzystania w procesie edukacyjnym, co przedstawiają wybrane przykłady.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/13956
DOI: 10.17951/pe/2019.3.49-62
ISSN: 2657-3229
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Oelszlaeger_Kosturek_Diagnosing_Pro_Health.pdf707,13 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons