Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14444
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSzczurek-Boruta, Alina-
dc.date.accessioned2020-06-09T07:53:58Z-
dc.date.available2020-06-09T07:53:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citation"Pedagogika Społeczna" 2013, nr 1, s. 9-27pl_PL
dc.identifier.issn1642-672X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14444-
dc.description.abstractIntegracja odbywa się w kilku nurtach: politycznym, ekonomicznym, kulturowym. Jerzy Nikitorowicz (2009) twierdzi, że najmniej zwracamy uwagę na nurt kulturowy, w którym integracja oznacza współżycie pozbawione wzajemnych lęków. Swoje rozważania ograniczę do Śląska Cieszyńskiego, bardzo często traktowanego jako region niezwykle swoisty, ze względu na wielo-wyznaniowość kapitał społeczny, doświadczenia historyczne, a także graniczne położenie (Bu- kowska-Floreńska, Rusek 1997; Kadłubiec, Milerski 2001; B. Bazielich 1995)...pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectEdukacja międzykulturowapl_PL
dc.subjectintegracjapl_PL
dc.titleEdukacja międzykulturowa na Śląsku Cieszyńskimpl_PL
dc.title.alternativeIntercultural education in Cieszyn Silesiapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Szczurek-Boruta_Edukacja_miedzykulturowa_na.pdf366,23 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons