DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Szczurek-Boruta, Alina | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-09T07:53:58Z | - |
dc.date.available | 2020-06-09T07:53:58Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | "Pedagogika Społeczna" 2013, nr 1, s. 9-27 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1642-672X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/14444 | - |
dc.description.abstract | Integracja odbywa się w kilku nurtach: politycznym, ekonomicznym, kulturowym. Jerzy Nikitorowicz (2009) twierdzi, że najmniej zwracamy uwagę na nurt kulturowy, w którym integracja oznacza współżycie pozbawione wzajemnych lęków. Swoje rozważania ograniczę do Śląska Cieszyńskiego, bardzo często traktowanego jako region niezwykle swoisty, ze względu na wielo-wyznaniowość kapitał społeczny, doświadczenia historyczne, a także graniczne położenie (Bu- kowska-Floreńska, Rusek 1997; Kadłubiec, Milerski 2001; B. Bazielich 1995)... | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/ | * |
dc.subject | Edukacja międzykulturowa | pl_PL |
dc.subject | integracja | pl_PL |
dc.title | Edukacja międzykulturowa na Śląsku Cieszyńskim | pl_PL |
dc.title.alternative | Intercultural education in Cieszyn Silesia | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WSiNoE)
|