Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14848
Tytuł: Bodźce ikoniczne w zintegrowanym nauczaniu mówienia i pisania
Autor: Morcinek-Abramczyk, Barbara
Słowa kluczowe: foreign language; teaching of speaking and writing
Data wydania: 2010
Źródło: Neofilolog, Nr 35, (2010) s. 263-272
Abstrakt: Efficient teaching of speaking and writing in a foreign language is always a challenge. In particular, the development of productive skills requires the employment of a variety of methods designed to provide necessary encouragement. Teaching Polish in a country as distant from Poland as Japan seems to be even more demanding than might be the case with more popular languages, such as English, because students have very limited opportunities to use Polish in their daily lives. My solution involves the use of pictures, employed in the course of the class as cues stimulating students imagination and thus generating a context conducive to real communication.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14848
ISSN: 2545-3971
1429-2173
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Morcinek_Bodzce_ikoniczne_w_zintegrowanym.pdf697,63 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons