Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14848
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMorcinek-Abramczyk, Barbara-
dc.date.accessioned2020-06-29T12:09:33Z-
dc.date.available2020-06-29T12:09:33Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationNeofilolog, Nr 35, (2010) s. 263-272pl_PL
dc.identifier.issn2545-3971-
dc.identifier.issn1429-2173-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14848-
dc.description.abstractEfficient teaching of speaking and writing in a foreign language is always a challenge. In particular, the development of productive skills requires the employment of a variety of methods designed to provide necessary encouragement. Teaching Polish in a country as distant from Poland as Japan seems to be even more demanding than might be the case with more popular languages, such as English, because students have very limited opportunities to use Polish in their daily lives. My solution involves the use of pictures, employed in the course of the class as cues stimulating students imagination and thus generating a context conducive to real communication.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectforeign languagepl_PL
dc.subjectteaching of speaking and writingpl_PL
dc.titleBodźce ikoniczne w zintegrowanym nauczaniu mówienia i pisaniapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Morcinek_Bodzce_ikoniczne_w_zintegrowanym.pdf697,63 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons