Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14870
Tytuł: Wielowymiarowa wartość pracy w zespołach
Autor: Wojtynek-Musik, Krystyna
Słowa kluczowe: teamwork at schools; egocenteredness control; social interactions
Data wydania: 2003
Źródło: Neofilolog, Nr 23, (2003) s. 44-53
Abstrakt: Teamwork at schools has a number of advantages: it confronts the theory with its practical applications, teaches students how to cooperate and control their egocenteredness, reveals the principles of social interactions, reinforces students’ responsibility for collective projects, raises the awareness of the common purpose, stimulates students’ search for increased self-knowledge.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14870
ISSN: 2545-3971
1429-2173
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wojtynek_Musik_Wielowymiarowa_wartosc.pdf569,62 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons