Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15091
Tytuł: Rola treści humorystycznych w procesie glottodydaktycznym : analiza wybranych podręczników do nauki języka niemieckiego dla dzieci i młodzieży
Autor: Wowro, Iwona
Słowa kluczowe: humour in teaching/learning; foreign language
Data wydania: 2009
Źródło: Neofilolog, Nr 33, (2009) s. 269-281
Abstrakt: The aim of the article is to present the function of humour in teaching/learning, paying particular attention to the specific character of foreign language acquisition. The author presents arguments and concisely describes the most common forms of humour occurring in coursebooks . In the second part of the article the author quotes and briefly discusses some examples of comical elements in German textbooks which are intended for children and young people.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15091
ISSN: 2545-3971
1429-2173
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wowro_Rola_tresci_humorystycznych.pdf896,45 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons