Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15572
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPawlik, Sabina-
dc.date.accessioned2020-08-11T13:12:50Z-
dc.date.available2020-08-11T13:12:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citation"Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej" 2015, nr 8, s. 59-74pl_PL
dc.identifier.issn2300-391X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/15572-
dc.description.abstractRozważania na temat sztuki jako sposobu włączania osób z niepełnosprawnością intelektualną do społeczeństwa rozpoczęłam wierszem nadesłanym na I Przegląd Poezji Osób Niepełnosprawnych „Trzecia Przestrzeń”2. Jest to wypowiedź niepełnosprawnego intelektualnie twórcy, poruszająca temat społecznej segregacji i wyłączania osób z niepełnosprawnością z nurtu życia społecznego i kulturalnego. To głos sprzeciwu wobec zastanej rzeczywistości. Nie przypadkiem to właśnie język sztuki dał autorowi wiersza narzędzie do wyrażenia, a wręcz wykrzyczenia swojego buntu.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectintegracjapl_PL
dc.subjectniepełnosprawność intelektualnapl_PL
dc.titleSztuka jako sposób włączania osób z niepełnosprawnością intelektualną do społeczeństwapl_PL
dc.title.alternativeArt as a way of including people with intellectual disabilities into societypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Pawlik_Sztuka_jako_sposob_wlaczania_osob.pdf584,49 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons