DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Pawlik, Sabina | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-11T13:12:50Z | - |
dc.date.available | 2020-08-11T13:12:50Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | "Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej" 2015, nr 8, s. 59-74 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2300-391X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/15572 | - |
dc.description.abstract | Rozważania na temat sztuki jako sposobu włączania osób z niepełnosprawnością intelektualną do społeczeństwa rozpoczęłam wierszem nadesłanym na I Przegląd Poezji Osób Niepełnosprawnych
„Trzecia Przestrzeń”2. Jest to wypowiedź niepełnosprawnego intelektualnie twórcy, poruszająca temat społecznej segregacji i wyłączania osób z niepełnosprawnością z nurtu życia społecznego i kulturalnego. To głos sprzeciwu wobec zastanej rzeczywistości. Nie przypadkiem to właśnie język sztuki dał autorowi wiersza narzędzie
do wyrażenia, a wręcz wykrzyczenia swojego buntu. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | integracja | pl_PL |
dc.subject | niepełnosprawność intelektualna | pl_PL |
dc.title | Sztuka jako sposób włączania osób z niepełnosprawnością intelektualną do społeczeństwa | pl_PL |
dc.title.alternative | Art as a way of including people with intellectual disabilities into society | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|