Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15727
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorJach, Łukasz-
dc.date.accessioned2020-08-26T08:04:19Z-
dc.date.available2020-08-26T08:04:19Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationPsychologia Ekonomiczna, Nr 1, (2012) s. 58-74pl_PL
dc.identifier.issn2353-7132-
dc.identifier.issn2084-137X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/15727-
dc.description.abstractStudies over the meaning of subjective well-being give an attention not only to its au tote lie values but also on its instrumental properties. With regard to tradition of over-individual researches of well-being’s indicators, an article presents its connections with financial capital and social capital (characterized by engagement in close relationship, familiar academic traditions, habitation with family and basic source of livelihood) observed in a group of473 third year students. The analysis of gathered material shows a set of dependences between examined variables, in particular with possessed financial resources and engagement in close relationship. The results can be used during academic works oriented on equality of chances and stimulation of students’ activities elevating their level of competencies and competitiveness.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/*
dc.subjectpsychical well-being academic educationpl_PL
dc.subjectsatisfaction with lifepl_PL
dc.subjectsocial capitalpl_PL
dc.titlePoczucie dobrostanu psychicznego studentów w kontekście posiadanych zasobów finansowych i społecznychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.14659/PJOEP.2012.01.04-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Jach_Poczucie_dobrostanu_psychicznego.pdf1,07 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons