Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/16123
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorJuszczyk, Stanisław-
dc.date.accessioned2020-09-25T12:14:13Z-
dc.date.available2020-09-25T12:14:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationChowanna, T. 1, (2018), s. 35-50pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/16123-
dc.description.abstractIn the work, the spaces of functioning of a contemporary child are characterised, and among them the educational and media space. Next, the interactions of a child with digital media – treated as the culture tools – are presented; finally, the effective use of the interactive media in early school education is described.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectdigital mediapl_PL
dc.subjecteducational and media space of a childpl_PL
dc.subjectmedia in early school educationpl_PL
dc.titleFunkcjonowanie współczesnego dziecka w przestrzeni edukacyjnej i medialnejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Juszczyk_Funkcjonowanie_wspolczesnego_dziecka.pdf335,32 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons