Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/16160
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGogolin, Olimpia-
dc.contributor.authorSzymik, Eugeniusz-
dc.date.accessioned2020-09-28T11:18:00Z-
dc.date.available2020-09-28T11:18:00Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationChowanna, T. 1, (2018), s. 237-253pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/16160-
dc.description.abstractThis article endeavours to answer the question of how early school education pupils perceive teachers. The choice of such a young research group is by no means random, as children who start their studies enter a new environment for themselves, make new relationships, and find a new role model in the teacher. The theoretical part of the text deals with the issues relating to the teacher, including his or her personality, the functions he or she performs, as well as the social perception of the children in the younger school age and the questions of authority, including its definition and division. The practical part is an analysis of the survey results based on the survey technique and conducted in grades 1–3 of primary schools in the town and commune of Czerwionka-Leszczyny in the school year 2016/2017.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectteacherpl_PL
dc.subjectearly school educationpl_PL
dc.subjectsurvey researchpl_PL
dc.titleObraz nauczyciela w oczach uczniów klas I-III szkół podstawowychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gogolin_Obraz_nauczyciela_w_oczach.pdf333,09 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons