Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/16682
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKrasoń, Katarzyna-
dc.date.accessioned2020-10-27T10:36:29Z-
dc.date.available2020-10-27T10:36:29Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citation"Problemy Wczesnej Edukacji" 2018, nr 1, s. 7-18pl_PL
dc.identifier.issn2451-2230-
dc.identifier.issn1734-1582-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/16682-
dc.description.abstractThe article presents the author’s own education strategy based on a revealing transformative model and addressed to 1st–3rd graders. The essence of the strategy lies in the specific organization of child’s perception process regarding a given visual art where the key issue is the artistic expression of the pupils, especially of paratheatrical nature. The article also presents results of the quasi-experimental research on the creative potentiality of pupils.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectvisual artspl_PL
dc.subjectcreativitypl_PL
dc.subjecteducation strategypl_PL
dc.titleAktualizowanie potencjalności twórczej uczniów poprzez integralną ekspresję kulturową usytuowaną w sztukach wizualnychpl_PL
dc.title.alternativeUpdating pupils’ creative potentiality through integral cultural expression placed in visual artspl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krason_Aktualizowanie_potencjalnosci_tworczej_uczniow.pdf448,99 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons