Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17000
Tytuł: Parents or peers - controversy over the dominant role in child nurture and development
Autor: Mendecka, Grażyna
Słowa kluczowe: parents; peers; child nurture and development
Data wydania: 2010
Źródło: The New Educational Review, Vol. 22, no. 3/4 (2010) s. 365-377
Abstrakt: The article deals with the answer to the question: “Who plays a more important role in nurture: parents or peers?” From discussion it results that both are important and that they are complementary to each other.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17000
ISSN: 1732-6729
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Mendecka_Parents_or_peers.pdf327,65 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons