http://hdl.handle.net/20.500.12128/17000
Tytuł: | Parents or peers - controversy over the dominant role in child nurture and development |
Autor: | Mendecka, Grażyna |
Słowa kluczowe: | parents; peers; child nurture and development |
Data wydania: | 2010 |
Źródło: | The New Educational Review, Vol. 22, no. 3/4 (2010) s. 365-377 |
Abstrakt: | The article deals with the answer to the question: “Who plays a more important role in nurture: parents or peers?” From discussion it results that both are important and that they are complementary to each other. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17000 |
ISSN: | 1732-6729 |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Mendecka_Parents_or_peers.pdf | 327,65 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons