Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17026
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOgrodzka-Mazur, Ewa-
dc.date.accessioned2020-11-13T09:00:31Z-
dc.date.available2020-11-13T09:00:31Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationThe New Educational Review, Vol. 26, no. 4 (2011) s. 158-170pl_PL
dc.identifier.issn1732-6729-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17026-
dc.description.abstractWhat has been outlined in this study are the achievements, problems and prospects of cultural transmission in family and school environments in the Polish-Czech borderland. Referring to the results of the studies conducted with the use of the panel method made it possible to focus on the issues of family and school in pedagogical intercultural studies, on the transmission of values in the contemporary Cieszyn family, as well as on the transmission of culture and educational knowledge in borderland school.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/*
dc.subjectfamilypl_PL
dc.subjectschoolpl_PL
dc.subjectborderlandpl_PL
dc.subjectmulti – and intercultural educationpl_PL
dc.subjectcultural transmissionpl_PL
dc.titleFamily - child - school : continuity and change of cultural transmission in the borderland environmentpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Ogrodzka_Mazur_Family_child_school.pdf373,9 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons