Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/1706
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOgrodzka-Mazur, Ewa-
dc.contributor.authorSzczurek-Boruta, Alina-
dc.date.accessioned2018-03-27T11:28:15Z-
dc.date.available2018-03-27T11:28:15Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationR. Mrózek, U. Szuścik (red.), "Z przeszłości i współczesności kształcenia pedagogicznego w Cieszynie" (S. 113-126). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322621851-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/1706-
dc.description.abstractThe article presents a twenty year activity and research done by academics of the Department of General Pedagogy on the issue of the borderland as well as multi- and intercultural education. The research of the very team concern social, pedagogical and cultural conditions of the development and education of the youth from the borderland, the problems of shaping identity, theory and intercultural models, as well as teacher preparation for working in multicultural communities.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectedukacja międzykulturowapl_PL
dc.titleZ teorii i praktyki edukacji międzykulturowejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Ogrodzka_Mazur_Z_teorii_i_praktyki_edukacji_miedzykulturowej.pdf309,37 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons